Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mun tukka ihan out :(

Vierailija
08.05.2013 |

Eli tumman ruskea, jossa vaaleita raitoja. Puolipitkät ja paksut. Mun mielestä näyttää tavallaan ihan kivalta mutta en ois halunnut näin tummaa ja jotenkin tuntuu, et eiks tää tyyli oo vähän, jos ei nyt ysäri, niin 2000-luvulta :(

Kampaaja sanoi, et ne korjaa kyllä ilmaseks ja vaalentaa sitä, kun olin ilmaissut haluavani HIEMAN omaa väriäni tummemman KYLMÄN sävisen tukan, ja sain sitten  suklaanruskean. Se ei nyt hirveesti auta, kun perjantaina juhlat joihin pitää sit tämän näköisenä mennä. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä halusit raitoja siihen?

Vierailija
2/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta ja ajattomalta, ellei sulla sitten ole tasapitkää polkkaa keskijakauksella ja paksuja palkkiraitoja. Se nimittäin olis 2000-luvun alun tyyliä. :) Muuten tumma tukka vaaleilla raidoilla kuulostaa kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se siitä aika pian vaaleneekin, enkä sinuna ottaisi siihen ainakaan mitään ihan vaaleita raitoja... mutta toisaalta olen niin hiuskriisissä itsekin, että voisin vain keskittyä oman ongelmani ratkaisemiseen. Pese ne hiuksesi moneen ylimääräiseen kertaan, niin ainakin yleisesti vähän vaalenevat.

Vierailija
4/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva!

Vierailija
5/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, mä en osaa liittää tähän kuvaa?! :<  :D

Niin siis halusin raitoja, kun ajattelin että olis hieno semmonen vaaleanruskea/vaalea <3 ja että raidat kaventaisi kasvoja ja toisi hiuksiin vähän eloa. Kai mä näille jotain öljyliotuksia teen, ettei oo niin tummat enää perjantaina  :( Mutta kiitos jos olette sitä mieltä, että tukkani ei ole nolo.

Vierailija
6/6 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, mä en osaa liittää tähän kuvaa?! :<  :D

Niin siis halusin raitoja, kun ajattelin että olis hieno semmonen vaaleanruskea/vaalea <3 ja että raidat kaventaisi kasvoja ja toisi hiuksiin vähän eloa. Kai mä näille jotain öljyliotuksia teen, ettei oo niin tummat enää perjantaina  :( Mutta kiitos jos olette sitä mieltä, että tukkani ei ole nolo, vaik ei ookaan mitä halusin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme