Lue keskustelun säännöt.
APUA, hammaslääkäri pelosta..
08.05.2013 |
Eli kaikessa lyhykäisyydessään.. Eilen hammaslääkärissä käydessäni sain paniikkikohtauksen(kipu oli VALTAVA puudutuksesta huolimata), hampaan hoito jouduttiin keskeyttämään ja uusi aika varattiin syksylle milloin saan rahoittavan esilääkityksen. Tälläinen pelko on minulle uusi koska tähän asti minulla ei ole koskaan hammaslääkärissä sattunut ja muutenki ollut terveet hampaat.
Nyt haluaisin kuulla kokemuksia muilta jotka ovat tuon esilääkitysen saaneet, kuinka se toimi? Vaikka aikaa seuraavaan aikaan on 5kk. olen silti jo paniikissa :/
Kommentit (2)
Mä pääsin hammaslääkäripelostani 3 juurihoidon jälkeen..... Huhhuh. Ei muuten sattunu yhtään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No siis kyllähän noita operaatioita tehdään nykyään nukutuksessakin jos on liian kovat pelot. Bentsojapa ne taitaa antaa jotka noin yleistäen tekee susta väliinpitämättömän myös kipua kohtaan.
Itse taas päätin kokeilla olla ottamatta puudutusta viimeksi kun kävin porauttamassa hampaani, koska aina aikaisemmin oli sattunut puudutuksesta huolimatta ja lisäksi posken ja kielen oli purru tohjoksi aina jälkeenpäin. Mielestäni oli huomattavasti helpompi varautua kipuun kun tiesi milloin se tulee kun tunsi tarkaan mitä suussa oli tekeillä.
Mutta me kaikki ollaan erilaisia ja kyllä toivon ja uskon vakaasti että se lääkitys auttaa sinut sitten yli ihan mukavasti siitä operaatiosta. Rohkein mielin vain.