Olin viime viikolla raskaassa seurassa
Kuuntelin yhtä naista kun hukkui kaikki sukulaiset, naapurit ja ystävät. Puolet oli luultavasti keksittyä mustamaalausta, niin värikkäitä juttuja oli. Tunsin itseni likaiseksi tuon kokemuksen jälkeen ja mietin taas, mitä joku saa tuollaisesta?
Kommentit (9)
Miten sä siitä likaannuit? Kolahtiko omaan nilkkaan?
HARMI ETTÄ KAIKKI SUKULAISET HUKKUI.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä siitä likaannuit? Kolahtiko omaan nilkkaan?
Koska tuollainen ihminen on niin mätä. Hassua että tunsin pintapuolisesti ja olin pitänyt häntä sympaattisena, mutta niin silmät avautui. Meni taas vähäksi aikaa usko ihmiskuntaan, missä on kivat ihmiset?
Pahat sanat, mustamaalaus ja solvaukset kertovat enemmän siitä sanojastaan kuin sanojen kohteista. Fakta.
Jos tunnet ihmisen, joka puhuu paljon muista pahaa selän takana, olet todennäköisesti saman mustamaalauksen kohde itsekin heti, kun käännät selkäsi. Ne haukkujat pilkkaavat aina muita, kohde vain vaihtelee kuulijakunnasta riippuen.
Minä olin kerran treffeillä tuollaisen naisen kanssa. Sen lisäksi että haukkua napsi minulle kaikki tuttunsa niin tuntui tietävän kaikesta muutenkin kaiken. Ainoa kerta kun en ole toisille treffeille lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Pahat sanat, mustamaalaus ja solvaukset kertovat enemmän siitä sanojastaan kuin sanojen kohteista. Fakta.
Jos tunnet ihmisen, joka puhuu paljon muista pahaa selän takana, olet todennäköisesti saman mustamaalauksen kohde itsekin heti, kun käännät selkäsi. Ne haukkujat pilkkaavat aina muita, kohde vain vaihtelee kuulijakunnasta riippuen.
Totta! Loukkaus häpäisee vain lausujaansa. Ja niinhän minäkin katsoin tota naista uusin silmin. Valitettavasti ei kovin positiivisesti enää.
Joitakin ihmisiä on vaan pakko sietää, mutta aina voi yrittää olla mahdollisimman vähän tekemisissä heidän kanssaan..
Hyvä että näit mustamaalauksen läpi, useimmat uskovat valheet.
Kunpa täällä olisi edes yksi virheetön aloitus.