Onkohan minut pahoinpidelty?
Muistikuvani alkaa kun istun ambulanssissa. Olen kuulemma kaatunut. Takaraivolla tuntuu valtava, liki kämmenen kokoinen kipeä kohouma, vasen kyynärpää auki. Seuraavana päivänä huomaan ison mustelman oikeassa yläreidessä takana ja rintakehän kyljet kipeät. Äsken tunnustelin selkääni, niin siellä tuntuu rupinen tai sellainen verinaarmuinen isohko kohta, myös polvissa mustelmia.
Kommentit (9)
Jos vammat on tullut kaatumisesta, niiden pitäisi olla aika loogisesti. Oliko kaatumisellasi todistajia? Ikävän oloinen asia, joka varmasti vaivaa pitkään. Lääkärin olisi kyllä pitänyt huomata pahoinpitelyn jäljet..
Hyvä kun kysyt täältä tuota asiaa.
Uskon vakaasti, ettäsinut on pahoinpidelty. Tekijät: 178 cm ulkomaalaistaustainen (tod näk uudesta guineasta) 66,5 kg painava vasenkätinen mies ja toinen on varmasti liettulainen 45 tai 46 -vuotias nainen, jolla painoa 87 kg ja lohikäärmetatuointi vasemmassa nilkassa.
Tietäjä
3, No sitäpä tässä itsekin ihmettelen, kun päänvamma ja kyynärpäänvamma voisi selittyä kaatumisella, mutta jalan mustelmat ja selänvamma kyllä oikeastaan ei. ap
Jos olet kierinyt portaita alas? Onko lähellä ollut jotain isoa kiveä jonka päälle olisit voinut kaatua?
6, Tuo porraskieriminen on mahdollista, koska lähellä jyrkät portaat. En muista, ensimmäinen muistikuva on ambulanssista, kuten totesin. ap
No kai se joka on todennut sinun kaatuneesi olisi voinut sanoa, että kaaduit portaat alas. Kuvailisit vähän sitä muutakin ympärilläolevaa, koska pelkästä vahingonkuvauksesta on vaikea sanoa muuta kuin vahingot ovat aika pahat pelkkään kaatumiseen.
Tekevälle sattuu. En todellakaan muista mistä kohdin ensiapu minut löysi eli missä siis olin. Se kyllä kiinnostaisi itseänikin, mutta en kuitenkaan taida lähteä sen enempää sitä selvittelemään, koska toipumaan päin tässä ollaan. Aivotärähdys ei tosin ole kovin mukava juttu. ap
Jos tämä tekijä potki minut, niin mitä hän siitä saa. Itse vastustan väkivaltaa ja ei voi ymmärtää siihen tarttuvia.
No onko yhtään enemmän tietoa siitä sairaalaan johtaneesta tilanteesta vähän kauempaa? Olitko kotona, ulkoilemassa, siirtymässä bussilla, töissä vai juhlimassa? Mihin aikaan?