Onko parempaa kuin istua parvekkeella ilta-aurinkossa, siemaillen olutta, kuunnellen rokkia ja poltellen mallun punaista? r
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yläkerran asukkaita veetuttaa kun eivät voi pitää ikkunoita ja ovia auki, saatika istuskella parvekkeella ja katsella aurinkoa
Saavat tulla naamatusten sitten kertomaan. C
Ei sillä että välittäisin. Miuuttakaa omakotitaloon !😎Muuta itse Retunen! Tiss1poski eikun isänjatkeenlutkuttaja! Pitää röökiä vetää kun munaa et saa vaikka haluaisit. Eikö rahat riitä omakotitaloon! Häh? Pitää vuokralla tai pankin lainrahoilla jossain hikisessä kerrostalokämpässä elellä herrana ja kunnon kansalaisia kiusata. VittujenJumala mikä kivinen ja soranen säkin oot. 🌝
Kuulostat sellaiselta nössöltä joka valittaa netissä ja kavereilleen naapurin tupakan poltosta mutta ei uskalla tulla sanomaan päin naamaa!😎
Minuakaan ei haittaa vittuakaan ne sinun lapsen rääpäleet jotka huutavat pihalla tai hauvelisi joka ulvoo öisin niin pidä sinäkin turpasi kiinni minun paheista! Jos et kestä ihisen elämisen hajuja ja äänbiä niin muuta maalle homo! 😎
Ap
On, kanankakalla lannoittaminen parvekkeesi alla. Sianlanta oikeastaan asiallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yläkerran asukkaita veetuttaa kun eivät voi pitää ikkunoita ja ovia auki, saatika istuskella parvekkeella ja katsella aurinkoa
Saavat tulla naamatusten sitten kertomaan. C
Ei sillä että välittäisin. Miuuttakaa omakotitaloon !😎Muuta itse Retunen! Tiss1poski eikun isänjatkeenlutkuttaja! Pitää röökiä vetää kun munaa et saa vaikka haluaisit. Eikö rahat riitä omakotitaloon! Häh? Pitää vuokralla tai pankin lainrahoilla jossain hikisessä kerrostalokämpässä elellä herrana ja kunnon kansalaisia kiusata. VittujenJumala mikä kivinen ja soranen säkin oot. 🌝
Kuulostat sellaiselta nössöltä joka valittaa netissä ja kavereilleen naapurin tupakan poltosta mutta ei uskalla tulla sanomaan päin naamaa!😎
Minuakaan ei haittaa vittuakaan ne sinun lapsen rääpäleet jotka huutavat pihalla tai hauvelisi joka ulvoo öisin niin pidä sinäkin turpasi kiinni minun paheista! Jos et kestä ihisen elämisen hajuja ja äänbiä niin muuta maalle homo! 😎
Ap
Älä sä tuu ulisemaan tänne. Oon istunut asioista! Jos haluat tietää miksi, niin saat selville kun annat osoittees. Sitten lähdenkin uudestaan istumaan asioista. Tunge ne paheet sinne ja syvälle sillä olet selvästi itse yksi noheva pahapoika. Katsotaanko kauan oot? Alkaako tykyttämään. Tekeekö mieli vielä ottaa sitä tuuturullaatia? Voin tarjoo sulle suonikasta tuuturull@@tia. Näät mitä on olla ottava osapuoli. 😘 Vai haluutko mällikät nieluu. Siinä sulle aivokääpiölle hyvä vaihtoehto. Ala nuusk@@ niin kukaan ei valita sun paheista dille-joonatan viljonkka meertseedes-benz mulkukka.
On. Nimittäin se kun olet luontotreffeillä uuden tuttavuuden kanssa ja passkahätä yllättää kesken kaiken. Oli kadottava tahallaan hyvin äkkiä näköpiiristä ja tehtävä se mitä täytyy tehdä. Nyt tulee soittoa ja viestiä mihin olen kadonnut. No täällä minä kallion takana yritän piileskellä ja koivun lehtiin pyyhkiä.