Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö lentokoneessa saa viedä meikkejä matkustamoon?

Vierailija
08.05.2013 |

cvcd

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti, nestemääräyksien puitteissa.

Vierailija
2/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 15:12"]

Saa tietysti, nestemääräyksien puitteissa.

[/quote]

Näin just. Hyvin monta kertaa olen kuljettanut erinäistä määrää meikkejä lentokoneessa, kuitenkin niin, että ne mahtuvat siihen litran minigrippipussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänhän takia niitä muuten kauheasti pitää matkustamoon viedä? Olin viimeksi menossa Lontooseen, kun jonossa edellä oleva nainen tyhjenteli meikkilaukkunsa sisältöä perheensä jäsenien käsimatkatavaroihin. Niitä oli järejetön määrä, ottaen huomioon alle 3 h matka-ajan... varsinainen show, kun roouva survoi niitä muovipusseihin ja työnsi matkakumppaneille. Onneksi oli monta lasta mukana.

Vierailija
4/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 15:15"]

Minkänhän takia niitä muuten kauheasti pitää matkustamoon viedä? Olin viimeksi menossa Lontooseen, kun jonossa edellä oleva nainen tyhjenteli meikkilaukkunsa sisältöä perheensä jäsenien käsimatkatavaroihin. Niitä oli järejetön määrä, ottaen huomioon alle 3 h matka-ajan... varsinainen show, kun roouva survoi niitä muovipusseihin ja työnsi matkakumppaneille. Onneksi oli monta lasta mukana.

[/quote]

Jos matkustaa pelkän käsimatkatavaran kanssa?

Vierailija
5/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä naisella oli oikeasti kädessä ihan oikea meikkilaukku, siis koneessa mukana. Oletan että hänellä oli matkalukkukin ruumassa. Ottaen huomioon että hänellä oli 4 lasta mukana, tuskin ihan pistäytymään oli menossa. Tai jos vei vain lapset, niin silti tuskin tarvitsi niin paljon meikkejä pelkälle matkalle.

Vierailija
6/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin oli järjetön määrä eli siis käsilaukku täynnä enkä tarvinnut ottaa pois sieltä olleenkaan.

Vierailija
7/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 15:15"]

[/quote]

Jos matkustaa pelkän käsimatkatavaran kanssa?[/quote]

koska laukku hävinnyt kaksi kertaa ja meikit liian kalliita hävitettäväksi.