Tarvitsen apua! Miten saan windows 8:siin windows media playerin asennettua?
Oon jo kauan yrittänyt asentaa eri sivuilta, muttei oo tuottanut tulosta. En ois uskonut että se on nii vaikeaa. Haluisin vaan sen jotenki mahollisimman pian, koska mul on yks video joka toimis siin. Sen videon tiedostomuoto on mov, eikä muut soittimet toista sitä :(
Toivon pikaisii vastauksii!
Toivottavast joku vaivautuis vastaamaan, oisin siitä todella kiitollinen.
Kommentit (9)
Noniin, nyt asensin quicktime playerin, muttei se tunnistanut sitä videoo.
Osaisko joku viel auttaa mua?
T. ap
Valitse Desktop, sen kautta onnistuu softien asennukset.
Quick time player soittaa mov-tiedostoja. Samaten VLC. En osaa auttaa sen paremmin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 18:28"]
Quick time player soittaa mov-tiedostoja. Samaten VLC. En osaa auttaa sen paremmin.
[/quote]
Kiittitost vinkist, latasin vlc:n. Aikasemmin kokeilin quick time playeria, mutten osannut sitä käyttää. Toi Vlc ei toistanut sitä videoo, se video ei lähtenyt käyntiin, eikä ees latautumaan.
Osaaks joku tossa jutussa auttaa? Mun ois tärkeetä nähä se video, se on koulus tehty yks lyhyt dokumentti leffa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 18:28"]
[/quote]
Kiittitost vinkist, latasin vlc:n. Aikasemmin kokeilin quick time playeria, mutten osannut sitä käyttää. Toi Vlc ei toistanut sitä videoo, se video ei lähtenyt käyntiin, eikä ees latautumaan.
Osaaks joku tossa jutussa auttaa? Mun ois tärkeetä nähä se video, se on koulus tehty yks lyhyt dokumentti leffa.
[/quote]Puuttuukohan sinulta koneelta jotain kodekkeja? Kokeile avata quick time player ja sitten vedä se mov-tiedosto sen päälle. Pitäisi aueta.
Eipä onnistu vaikka oon kaikkeni yrittänyt. Quick time playeriiki muistan kokeileeni, mut poistin sen kun testasin sitä eikä se toiminut. Voisin kyl asentaa sen uudestaan.
Entä jos sekään ei näytä sitä videoo?