Miksi käytät sheivausvaahtoa, kun suihkugeeli toimii ihan yhtä hyvin?
Itsekin ostin aina ennen esim. Gilletten vaahtoa, mutta huomasin jossain vaiheessa, että tavallinen suihkugeeli (jota muutenkin käyttäisin peseytymiseen) toimii aivan yhtä hyvin.
Kommentit (16)
Miksi sheivata joidenkin vaahtojen ja saippuoiden kanssa kun on epilaattori?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:45"]
Miksi sheivata joidenkin vaahtojen ja saippuoiden kanssa kun on epilaattori?
[/quote]
Mulle ei käy sheivaus eikä epilaattori, ainut mitä voin käyttää on Veet.
No ainakin alapääkarvoituksen ajamiseen mä haluan vaahtoa (kainaloista ja sääristä ei niin väliä millä ajelee) kun tavallista saippuaa laittaa "sinne" niin mulla ainakin alapään ph-arvot menevät ihan sekasin !
Kiitos vain, kun kerroitte, mitä teette sheivaamisen sijaan, mutta sitähän tässä ei kysytty. :D
Kuutonen siis ei tarkoittanut kommenttiaan viitoselle, vaan parille aiemmalle. :)
Koska mulla se toimii paremmin kuin suihkugeeli. Simple as that.
Mielestäni ei toimi niin hyvin, olen kokeillut. Suihkusaippuaa menee määrällisesti enemmän , sheivausgeeli taas on riittoisampaa ja sen avulla karvojen ajelu on miellyttävämpää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:47"]
No ainakin alapääkarvoituksen ajamiseen mä haluan vaahtoa (kainaloista ja sääristä ei niin väliä millä ajelee) kun tavallista saippuaa laittaa "sinne" niin mulla ainakin alapään ph-arvot menevät ihan sekasin !
[/quote]
Mä käytän pimpulille Lactolinea ja muualle palasaippuaa.
No ei kyllä todellakaan toimi yhtä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:58"]
Minä käytän hiustenhoitoainetta.
[/quote]
Mäkin olen käyttänyt. Virheostokset saa kätevästi hukattua noin.
käykö suhkusaippua vaahdon sijaan?
Sheivaatteko kaikki suihkussa? En ole koskaan suihkussa, mutta pitäisi ehkä sitten kokeilla.
Mun mielestä vaahdolla saa sileämmin ja kyllä vähän paremmin karvat pois kuin saippualla. Tosin yleensä käytän juurikin saippuaa. Käytättekö miesten partavaahtoa vai naisille suunnattuja? Itse käytän partavaahtoa, tulee hyvä tuoksu:)
Olen aiemmin käyttänyt vaahtoa (Giletten Aloeveraa) mutta huomasin sen ärsyttävän ihoani paljon. Minulle ei kuitenkaan riitä pelkät suihkusaippuat Dove, Lacto line, Palmolive jne.
Kokeilin Nurmen Teepuu palasaippuaa ja se toimii hyvin: karvat lähtee helposti ja palasaippua vaahtoaa hyvin ilman sulfaattejakin. Ainoa ongelma on sen korkea ph, joka ei sovellu alapään ajoon.
Siksi kysynkin, tietääkö kukaan palasaippuaa jolla olisi matala ph , vai onko se palasaippuoiden yleinen ongelma, sillä esim. Lv:n palasaippuan ph on 10!!!
No mähän käytän mitä itse haluan käyttää, enkä tarvii muita kertomaan mitä mun PITÄIS käyttää :)