Pillimehuja itselleen ostavat aikuiset
Onko heitä? Yksi kaveri tarjoaa aina pillimehua kun käyn kylässä.
Kommentit (29)
Yhtä erikoista kuin muumilimpparia lipittävä työkaveri.
Mikäs siinä. Mehuja tulee harvemmin juotua kun kaikkeen on sotkettu niin saakelisti sokeria.
Joskus ostan. Lähinnä ehkä kun hirveä jano tai heikotus, tai kun minua kaupassa käyttävä ilmaisee janoa tai heikotusta. Otan ison paketin yleensä kerralla, jää sitten loput jääkaappiin odottamaan sellaista tilannetta että mieli tekee.
Diabeettikkopuoliso ostaa että saa alhaisen verensokerin nopeasti ylös.
Johonkin retkelle tulee joskus ostettua siinä samalla kun lapsillekin.
Pillimehu myös laitoin lasiin kun olisi vaikuttanut nololta.
Ostan joskus. En oikein tykkää hiilihappoisista limusta ja pillimehu on sopivan kokoinen, siis tarpeeksi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä erikoista kuin muumilimpparia lipittävä työkaveri.
Höh, mitä vikaa on Muumilimussa? Olen ihan tavallinen varhaiskeski-ikäinen nainen ja tykkään Muumilimussa, sekä juon pillimehujakin joskus (yleensä Lidlin täysmehuja).
Pillimehu auttaa mulla paniikki kohtauksiin. Se on myös kätevä silloin kun tulee jano käydessään pyörällä kaupassa. Miksi olisi mitenkään noloa?
Joskus ostan itselleni, kun on jano, mutta ei voi kanniskella vesipulloa mukana.
Mun mies ostaa niitä joskus :D aika söpöä.
Join ennen mutta sitten sain pystyrypyn huuleen.
-nainen 35
Kätevä pitää varalla repun sivutaskussa, ei vanhene kovin äkkiä.
Meinaatko siis aloittaja että joku lapsi trokaa niitä kaverillesi vai miten hän niitä saa? Kyttää hakijaa lähikaupan kulmalla, "psst, et pystyis hakee mulle muutamaa mansikkapillimehua" :D
Sopivan kokoisia. Litran mehu menee jääkaapissa usein vanhaksi mutta välillä tekee mieli juoda täysmehua ja pillimehu on sopivankokoinen. Ostan myös vaikkapa torilla kunnon kuuma. Vai onko niissä joku ikäraja?
Vierailija kirjoitti:
Join ennen mutta sitten sain pystyrypyn huuleen.
-nainen 35
Oletko jo toipunut koettelemuksesta?
Autossa hätävarana.Lapselle lähinä mutta juon usein itsekin.
Ihan hyvä retkieväs. Itse ostan Lidlin täysmehuja.