Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiahoidoista on hyötyä, kaikki ei ole huuhaata

Noita_akka
09.07.2020 |

Tämän päivän Iltalehdessä on toimittaja Sanna Ukkolan vahva kannanotto mm. vaihtoehtohoitoihin, horoskooppeihin, enkeleihin ym. liittyen. Oma kokemukseni on erilainen. Olen sitä mieltä, että osalla ihmisistä on sellainen herkkyys jotta vaistoavat asioita ja pystyvät vastaanottamaan myös herkemmin esim. energiahoitoa. Olen käynyt aiemmin vuosia vyöhyketerapiassa, aivan ihana hoitomuoto. Olen myös käynyt energiahoitajalla ja saanut hyvän kokemuksen. Joka ilta rukoilen läheisilleni suojelusenkeliä seuraavaan päivään. Mitä pahaa näissä on ? Se on eri juttu, että Astral-tv (johon myös jutussa viitataan) on kallis jos sinne soittelee pitkiä puheluita. Onhan tietty ihmisillä valinnan vapaus, tässä maailmassa on nykyään liikaa pahaa, joten tämmöiset "keventävät" asiat eivät ole niin vaarallisia. Onko kokemuksia hyvistä / huonoista vaihtoehtohoidoista?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavesi ftw!

Vierailija
2/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noissa mitään pahaa olekaan. Ellei joku yritä ruveta parantamaan syöpää jollain enkelipölyllä sen sijaan, että antaisi oikeiden lääkäreiden ja oikeiden hoitojen hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ok niin kauan kun niitä ei käytetä vaikeasti sairaiden huuhaa hoitoina lääketieteen sijasta.

Vierailija
4/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt qigongharjoituksia, joissa tunnen voimakkasta energiaa ja uskon myös, että jotkut ovat vain herkempiä kuin toiset tuntemaan energioita. 

Vierailija
5/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen saanu niin paljon apuja näistä hoidoista, olo on pitkän aikaa todella hyvä enkelihoidon jälkeen. Sillä taas jaksaa arkea elää.

Vierailija
6/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoidosta on apua, muita en ole kokeillut. Ehkä paras tulos saavutettaisiin siten, ettäyhdistetään esim. nopea energiahoito ja hidas psykoterapia. Eiväthän nämä sulje toisiaan pois. Ja sitä paitsi, ihmisellä on oikeus käyttää rahansa kuten haluaa.

Vierailija
7/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesi on paskaa.

Vierailija
8/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesi on paskaa.

Kuten myös energiahoidot.

Vierailija
9/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onhan tietty ihmisillä valinnan vapaus"

No tuo on juuri se ongelma, että näitä aletaan tarjota vaihtoehtona länsimaalaiselle lääketieteelle ja uskotellaan sairaalle ihmiselle että kyllä vaihtoehtohoidot toimii.

Seurasin yhtä rintasyöpää sairastavaa vloggaajaa joka kieltäytyi hoidoista ja alkoi sivelemään jotain luonnonmukaista tököttiä sairaaseen rintaansa. Kun lopulta tajusi että oli huono valinta, rinta oli jo kivunnut kainaloon ja kiinnittynyt muihin rakenteisiin eikä voinut enää leikata. Menehtyi parissa kuukaudessa.

Vierailija
10/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastusta ja kusetusta. Hyväksikäyttöä ja manipulointia. Suurin osa psykopaatteja. Ei sen kummempaa.

Vierailija
11/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noissa mitään pahaa olekaan. Ellei joku yritä ruveta parantamaan syöpää jollain enkelipölyllä sen sijaan, että antaisi oikeiden lääkäreiden ja oikeiden hoitojen hoitaa.

Tässä mainitut kokemukset ovat tyyliin "aivan ihana hoitomuoto",  "hyvä kokemus" tai "hyvä olo" . 

Mikäs siinä, varmaan ihan rentouttavaa hiplaamista ja saa hoitajalta hyvää tekevää huomiota. Kun vielä kuvittelee tuntevansa jotain erityisiä energioita, joita tietysti vain aivan erityisen herkät ja harvalukuiset ihmiset pystyvät tuntemaan, niin kokemus on varmaan miellyttävä.

Vierailija
12/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mainitut kokemukset ovat tyyliin "aivan ihana hoitomuoto",  "hyvä kokemus" tai "hyvä olo" . 

Mikäs siinä, varmaan ihan rentouttavaa hiplaamista ja saa hoitajalta hyvää tekevää huomiota. Kun vielä kuvittelee tuntevansa jotain erityisiä energioita, joita tietysti vain aivan erityisen herkät ja harvalukuiset ihmiset pystyvät tuntemaan, niin kokemus on varmaan miellyttävä.

Minun kokemukseni on ”rento olo” ja ”kevyt olo”. Ja hyvät yöunet hoidon jälkeen. Sitä haen, ja sitä saan.

Verenpainetta hoidan ihan lääkärin määräävillä lääkkeillä. Antibiottejakin syön tarvittaessa.

Vierailija
13/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö pahaa? No sitä kaikkein pahinta pahaa! Nuo energiahoidot ja enkelirukoukset ovat tie siihen Tuliseen Järveen, joka on tehty Paholaiselle ja Hänen kätyreilleen, jossa on oleva itku ja hammasten kiristys, eikä mato kuole!

Vierailija
14/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aistinut energioita lapsesta asti. Niin ihmisten, eläinten, kasvien kuin ns. henkiolentojenkin. Olen myös käyttänyt omaa elämänenergiaani muiden hoitamiseen. Koska minulla on luonnontieteellinen koulutus, enkä halua "hörhön" mainetta, olen tehnyt tämän aina puhumatta mitään energioista, hoidettavan edes tietämättä koko jutusta. 

Viimeksi käytin kykyäni kyyn puremaan koiraan. Olin vieraana mökillä, kun pihassa koiraa puri kyy. Kaikki olivat nauttineet jo juomia, ja lähin päivystävä eläinlääkäri yli 100 km päässä, joten tuli hätä että miten tästä nyt eläinlääkäriin päästään. Koiran omistaja meinasi, että josko tuo menisi ilmankin, ei viitsi juhannuksena taksilla alkaa lähteä toiseen kaupunkiin eläinlääkäriin. No, se ei  mennyt kovin hyvin. Koira alkoi oksentaa, ja aika pian vain makasi kyljellään erittäin hitaasti hengittäen, puremakohdasta levisi turvotus laajemmalle ja hengityskin alkoi vaikeutua. Siinä vaiheessa sitten vasta alkoi koiran omistaja miettiä että täytyy saada selvä kuski viemään eläinlääkäriin. Pelkäsin ettei ehdi, joten päätin kokeilla koiraan oman elämänenergiani antamista. Sanoin meneväni koiran kanssa rauhalliseen makuuhuoneeseen, ja odotellaan siellä kyytiä. Otin koiraa tassusta kiinni ja annoin energioidemme sekoittua. Tunsin koiran olon itsessäni ja sen miten minä heikkenin kun käytin voimaani vaurioiden parantamiseen. Tiesin tuosta "energian lähtemisen" tunteesta, että jotain tapahtui, mutta en olisi itsekään uskonut miten paljon vaikutti. Nimittäin sen lisäksi, että korissut hengitys tasoittui ja koira näytti nyt nukkuvan rauhalliisesti, niin sitten kun kyytipoika tuli mökille, koira juoksi iloisena ja pirteänä tätä vastaan. Kuin ei olisi ollut mitään. Eläinlääkäriiin lähdettiin toki silti ja ell totesi pureman etujalkojen välissä. Mutta koira ei enää oksentanut, oireillut kipua, ei ollut väsynyt tai mitään kuten ennen hömppähoitoani. Itseäni kyllä oksetti ja oli pakko istua pitkään hiljaa luonnossa imien energiaa takaisin maasta.

Vierailija
15/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole vaihtoehto lääkkeille, mutta en näe niissä mitään haittaakaan. Ihmisen kosketus ja hyväntahtoiseksi koettu huomio varmasti saa elimistön tuottamaan hormoneita, joista tulee hyvä ja rento olo. Siitä on ehdottomasti hyötyä. Se on hyvää vastapainoa muuhun elämään liittyvälle stressille ja ahdistukselle.

Meditaatiosta on ehdottomasti hyötyä ihmiselle ja voihan monella rukoileminen, energian pyörittely tai muu vastaava olla vähän sama asia.

Lumelääkkeidenkin on todettu toimivan. Miksi siis nämä hoidot ei tavallaan toimisi?

Vierailija
16/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö pahaa? No sitä kaikkein pahinta pahaa! Nuo energiahoidot ja enkelirukoukset ovat tie siihen Tuliseen Järveen, joka on tehty Paholaiselle ja Hänen kätyreilleen, jossa on oleva itku ja hammasten kiristys, eikä mato kuole!

Siis tosiaanko haluat uskoa sellaiseen kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joka antaisi ihmisen joutua helvettiin, koska hän kävi enkelihoidossa?

Vierailija
17/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesi on paskaa.

Sulla ei varmaan ole ollut varaa / mahdollisuutta käydä niissä.. mut jos on niin kokeile, paranee sinunkin olotila : )

Vierailija
18/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Sinun hakea apua itsellesi?

Vierailija
19/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aistinut energioita lapsesta asti. Niin ihmisten, eläinten, kasvien kuin ns. henkiolentojenkin. Olen myös käyttänyt omaa elämänenergiaani muiden hoitamiseen. Koska minulla on luonnontieteellinen koulutus, enkä halua "hörhön" mainetta, olen tehnyt tämän aina puhumatta mitään energioista, hoidettavan edes tietämättä koko jutusta. 

Viimeksi käytin kykyäni kyyn puremaan koiraan. Olin vieraana mökillä, kun pihassa koiraa puri kyy. Kaikki olivat nauttineet jo juomia, ja lähin päivystävä eläinlääkäri yli 100 km päässä, joten tuli hätä että miten tästä nyt eläinlääkäriin päästään. Koiran omistaja meinasi, että josko tuo menisi ilmankin, ei viitsi juhannuksena taksilla alkaa lähteä toiseen kaupunkiin eläinlääkäriin. No, se ei  mennyt kovin hyvin. Koira alkoi oksentaa, ja aika pian vain makasi kyljellään erittäin hitaasti hengittäen, puremakohdasta levisi turvotus laajemmalle ja hengityskin alkoi vaikeutua. Siinä vaiheessa sitten vasta alkoi koiran omistaja miettiä että täytyy saada selvä kuski viemään eläinlääkäriin. Pelkäsin ettei ehdi, joten päätin kokeilla koiraan oman elämänenergiani antamista. Sanoin meneväni koiran kanssa rauhalliseen makuuhuoneeseen, ja odotellaan siellä kyytiä. Otin koiraa tassusta kiinni ja annoin energioidemme sekoittua. Tunsin koiran olon itsessäni ja sen miten minä heikkenin kun käytin voimaani vaurioiden parantamiseen. Tiesin tuosta "energian lähtemisen" tunteesta, että jotain tapahtui, mutta en olisi itsekään uskonut miten paljon vaikutti. Nimittäin sen lisäksi, että korissut hengitys tasoittui ja koira näytti nyt nukkuvan rauhalliisesti, niin sitten kun kyytipoika tuli mökille, koira juoksi iloisena ja pirteänä tätä vastaan. Kuin ei olisi ollut mitään. Eläinlääkäriiin lähdettiin toki silti ja ell totesi pureman etujalkojen välissä. Mutta koira ei enää oksentanut, oireillut kipua, ei ollut väsynyt tai mitään kuten ennen hömppähoitoani. Itseäni kyllä oksetti ja oli pakko istua pitkään hiljaa luonnossa imien energiaa takaisin maasta.

Tähän varmaan tulee mielenkiintoisia vastauksia, mutta itselläni on samoja kokemuksia. Olen etenkin eläimiin käyttänyt tätä konstia ja sillä on ollut vaikutusta. Tuppaan vain itse sairastumaan hoidon jälkeen.

Mäkin vedän energiaa luonnosta ja etenkin maasta. Pitäisi varmaan alunperinkin "toimenpiteen" aikana vetää energiaa myös muualta, ettei itselle tule vajetta.

Ja kyllä, tiedostan kuulostavani ihan pöpipäältä. Ehkä olenkin. En ole tästä kenellekään puhunut. Harva tietää, että mulla on näitä taipumuksia.

Vierailija
20/31 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat kuin lumelääkettä, eivät oikeasti auta mitään mutta vastaanottaja tuntee parantuneensa. Eli tämä toimii sellaisiin sairauksiin, jotka hoituisivat myös ilman lääkäriäkin omahoidossa. Esim. kipeä polvi, joka vain tarvitsisi liikuntaa. Jos energiahoidon jälkeen tuntee polvensa parantuneen ja alkaa liikkumaan niin minusta ihan vaan hyvä tuollainen humpuukki, koska se vähentää lääkäreiden turhia käyntejä. Samalla tavalla voi auttaa ihan oikeissakin sairauksissa henkisesti, koska henkinen hyvinvointi auttaa myös fyysisten sairauksien kanssa. MUTTA sillä ei pidä korvata oikeita hoitoja, vaan käyttää hoitojen lisänä. Esim. syöpähoidot ovat muutenkin rankkoja, joten jos yksisarvishoito saa ajatukset edes joksikin aikaa muualle niin antaa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän