Onko se teidän mielestä alentavaa, jos tuttavamies kehuu kauniiksi ja seksikkääksi?
Olen nyt miettinyt tätä, että onko enää hyvän maun rajoissa. Eräs tuttavamies, joka on sinkku minun laillani, kehuu minua jatkuvasti kauniiksi ja kerran jopa seksikkääksi. Itse en tunne itseäni mitenkään seksikkääksi enkä pyri siihen.
Pitäisikö sanoa tuolle miehelle että hän teki väärin tms?
Kommentit (17)
No ei ole provo. Miksi olisi?!
Kysyn, koska en tiedä miten tällaisiin asioihin pitäisi suhtautua näin metoo-aikana.
Ei vaan kannattaa vastata tosi rekkamiestyylisesti. Murahdat jotain tyyliin tattista vaan kuomaseni! Missään nimessä ei saa mitenkään viehkeäiti vastata, koska muuten mies jo luulee teidän flirttailevan. Eli jos mahdollista niin joku röyhtäisy siihen perään.
Niin, mitenköhän kehuihin pitäisi vastata?
Olisiko hymy ja "kiitos" mitään? Duh.
Kauniiksi kehuminen pelkkää kehumista! Seksikkääksi kehuminen on rajatapaus - voi olla tai olla olematta loukkaavaa, olosuhteista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnytkin. Mutta en ole kiinnostunut tuosta miehestä. Tuntuu, että kun huomioin hänen kehut, niin innostuu vaan entisestään.
Voit kehua komeaksi, jos sille on yhtään aihetta ;)
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi kehuminen pelkkää kehumista! Seksikkääksi kehuminen on rajatapaus - voi olla tai olla olematta loukkaavaa, olosuhteista riippuen.
No milloin se on rajatapaus?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole provo. Miksi olisi?!
Kysyn, koska en tiedä miten tällaisiin asioihin pitäisi suhtautua näin metoo-aikana.
Tällaisiin asioihin voi näin metoo-aikanakin suhtautua ihan niin kuin itsestä tuntuu. Jos ei tiedä, miltä itsestä tuntuu, niin on olemassa ihan ammattilaisia joiden kanssa voi asiaa puida.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tapauksessa olla nöyränä. Tuo röyhtäisy ehdotus on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnytkin. Mutta en ole kiinnostunut tuosta miehestä. Tuntuu, että kun huomioin hänen kehut, niin innostuu vaan entisestään.
Sano kohteliaasti mutta selkeästi, että et ole kiinnostunut. Kiitä kehuista ja toivota hyvää jatkoa.
Haistaa viivan. Saat joka reikään kun kännäät seuraavan kerran.
Minusta kauniiksi saa kehua, mutta seksikkääksi ei. Se on minusta vähän törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Haistaa viivan. Saat joka reikään kun kännäät seuraavan kerran.
Yök. Onneksi ei tarvitse olla sinun kanssa naimisissa. Olet kuvottava
Vierailija kirjoitti:
Minusta kauniiksi saa kehua, mutta seksikkääksi ei. Se on minusta vähän törkeää.
No mitä siihen pitäisi sitten vastata? ”Tuo on vähän törkeää.”?
Vähän turhan selkeä p r o v o .
Ens kerralla parempi onni.