MIEHENI PYYSI ANTEEKSI PUOLESTANI
Suutuin puolitutulle joka loukkasi arvostelemalla tapaani toimia.
en voi paljastaa miksi, koska haluan olla anonyymi.
Mies soitti tutulle ja pyysi anteeksi sanoi että stressiä ym.
Minulta ei kysytty.
Olen vihainen edelleen...joudun näkemään työn puolesta tuttua melkein päivittäin.
Miten voin päästää irti tunteesta?
Kommentit (31)
Haluan päästä vihan tunteesta eroon..aika auttaa..mutta miksi tunnen näin?
Kun seuraavan kerran näet tuota tuttua, niin ala raivota, että anteeksipyyntö oli miehesi sekoilua ja itse et todellakaan ole pyytämässä anteeksi. Eiköhän tuo luvaton anteeksipyyntö ole sillä kumottu.
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraavan kerran näet tuota tuttua, niin ala raivota, että anteeksipyyntö oli miehesi sekoilua ja itse et todellakaan ole pyytämässä anteeksi. Eiköhän tuo luvaton anteeksipyyntö ole sillä kumottu.
ehkä se että mies pyytää anteeksi loukkaa enemmän.
Olen miehelle vihainen, toimin ilmeisesti hänenkin mielestään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ns. hullu?
Joo olen hullu ja mies pyytää hullua käytöstäni anteeksi random ihmisiltä päivttäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä toimitkin.
Ehkä miehesi alkaa olla kyllästynyt sekoiluusi.
ONKO KENENKÄÄN MIES OIKEESTI SOITTANUT JA SANONUT:
pahoittelut vaimollani on stressuä, ei se olisi muutoin hutanut teile: haista sinä akka pitkä paska!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehesi alkaa olla kyllästynyt sekoiluusi.
palstahullu hiljaa..ei se oo mun syy että sulla ei ees oo miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon arvostelun olisi voinut vain ohittaa? Jos on pakko tehdä yhteistyötä tai nähdä, niin itsesikin takia olisi kannattanut antaa mielipiteen mennä toisesta korvasta ulos. Ymmärrän, että miehen sotkeentuminen ärsyttää, mutta hän varmasti ajatteli auttaa ja korjata tilanteen. Mitä sitten, jos hänen mielestään teit väärin?
Hyvä, että pyysi anteeksi puolestasi, kun et itse niin ymmärrä tehdä. Lähipiirissäni on henkilö, jonka ainoa tunnetila on raivo ja siitä sitten kärsivät tutut ja tuntemattomat. Perheenjäsenet myös pyytelevät anteeksi ja ovat pahoillaan. Itse selittelee et mä nyt vaan oon tällanen. Kyllä, hirviö, hyi! Ei saa tulla lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä toimitkin.
ai siinä kun huusin: HAISTA AKKA PITKÄ PASKA?
Epävakaan pers häiriöisen kanssa ei voi voittaa. Draaaaamaa tulee aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon arvostelun olisi voinut vain ohittaa? Jos on pakko tehdä yhteistyötä tai nähdä, niin itsesikin takia olisi kannattanut antaa mielipiteen mennä toisesta korvasta ulos. Ymmärrän, että miehen sotkeentuminen ärsyttää, mutta hän varmasti ajatteli auttaa ja korjata tilanteen. Mitä sitten, jos hänen mielestään teit väärin?
En stressin takia pysty hillitsemään raivon tunteita.
Olen itsekin pahoillani tilanteestani.
En saa rauhoittavia, vaikka niitä olen itkien pyytänyt.
Syön masennuslääkitystä mutta se ei auta.
Enkä kulje kaupungilla huutamassa ihmisille..päässä voi ns napsahtaa ..tätä tapahtuu harvoin.
Tuttu neuvoi asiassa tavalla joka ei ollut todellakaan mukavan ihmisen tapa.
Hän oikaisi minua ja selitti jotain millainen ihminen tekee noin+
Olen tuntenut hänet 2 vuotta. kehunut ,hymyillyt , ollut ihana joka paivä
Vierailija kirjoitti:
Enkä kulje kaupungilla huutamassa ihmisille..päässä voi ns napsahtaa ..tätä tapahtuu harvoin.
Tuttu neuvoi asiassa tavalla joka ei ollut todellakaan mukavan ihmisen tapa.
Hän oikaisi minua ja selitti jotain millainen ihminen tekee noin+
Olen tuntenut hänet 2 vuotta. kehunut ,hymyillyt , ollut ihana joka paivä
lisäksi ympärillä oli 10 ihmistä jotka tuijottivat minua
Vierailija kirjoitti:
Epävakaan pers häiriöisen kanssa ei voi voittaa. Draaaaamaa tulee aina.
sori on vain masennusdiagnoosi..teen liikaa töitä 6pv viikko/enkä ole rikas
Olen kuin kuminauha jota vedetään molemmista päistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En stressin takia pysty hillitsemään raivon tunteita.
Olen itsekin pahoillani tilanteestani.
En saa rauhoittavia, vaikka niitä olen itkien pyytänyt.
Syön masennuslääkitystä mutta se ei auta.
Uskallammeko tulla juhliinne ? Tämän hetkisessä elämäntilanteessa en halua joutua raivokohtauksen uhriksi.
En siis edes tiennyt koko soitosta, enkä pyytänyt miestä soittamaan.
en aio pyytää itse anteeksi tutulta..koska en halua.