Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan suostuu isä-äitipuoleksi?

Vierailija
09.07.2020 |

Järki kaukana tuosta touhusta. Typeryyttä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole samanlaisia ihmisiä kuin sinä, luojan kiitos. Siinäpä se pähkinänkuoressa.

Vierailija
2/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös lapsi. En koe voivani vaatia lapsetonta miestä kun itselläkin on lapsi. On parempi että hän on hyvä vanhempi, eikä välinpitämätön. Silloin uusperheestä voi tulla kunnon kaaos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti- ja isäpuoli termit ovat muutenkin ihan hanurista. Ei minusta tule kellekään mitään äitiä, jos en ole heitä itse synnyttänyt tai adoptoinut. Puolison lapset ovat perheeseen kuuluvia lapsia, mutta ei minusta heille äitipuolta tulisi, vaan "Hanna".

En itse ikinä puhunut lapsena enkä nyt aikuisena vanhempieni uusia puolisoita isä- ja äitipuolina. Nimellä heistä puhuin kaikille, ja jos joku kysyi niin kukas tää "Matti" on, sanoin että hän on äitini mies.

Vierailija
4/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn rakastamaan myös toisen lapsia, voisin adoptoida ja rakastaa tätäkin lasta, toimia sijaisperheenä ja rakastaa heitäkin... Jokainen lapsi ansaitsee rakkautta, myös muut kuin omat biologiset lapset.

Vierailija
5/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pölhö suostuu elättään yh-valaan pennut, kaikilla eri isät vielä. Huutonaurua.

Vierailija
6/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pölhö suostuu elättään yh-valaan pennut, kaikilla eri isät vielä. Huutonaurua.

Sulla on varmaan rankkaa?

Vierailija
7/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselen jo eka treffeillä, onko lapsia, jos on...se on moro ja hyvästi.

Vierailija
8/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti- ja isäpuoli termit ovat muutenkin ihan hanurista. Ei minusta tule kellekään mitään äitiä, jos en ole heitä itse synnyttänyt tai adoptoinut. Puolison lapset ovat perheeseen kuuluvia lapsia, mutta ei minusta heille äitipuolta tulisi, vaan "Hanna".

En itse ikinä puhunut lapsena enkä nyt aikuisena vanhempieni uusia puolisoita isä- ja äitipuolina. Nimellä heistä puhuin kaikille, ja jos joku kysyi niin kukas tää "Matti" on, sanoin että hän on äitini mies.

Samaa mieltä ja toivon minusta käytettävän omaa nimeä. Äiti nimi kuuluu äidille. Minä olen vain isän naisystävä.

Vierailija
9/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostukaan. Miehelläni on lapsia, olemme aviossa, mutta en yhtään leiki äitiä enkä äitipuolta. Esim. Mies on juuri nyt lastensa kanssa lomalla ja minä muualla.

Vierailija
10/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn rakastamaan myös toisen lapsia, voisin adoptoida ja rakastaa tätäkin lasta, toimia sijaisperheenä ja rakastaa heitäkin... Jokainen lapsi ansaitsee rakkautta, myös muut kuin omat biologiset lapset.

Harvasta on tähän.

Vierailija
11/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut suostua. Pidän lapsista, mutta oman synnyttäminen ei ollut koskaan tärkeää. En kuitenkaan koskaan halunnut parisuhdetta, joten en voinut olla kenenkään äitipuolikaan. 

Vierailija
12/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mikään äitipuoli. Olen "isän uus nainen" (vaikken kyllä enää kolmen vuoden jälkeen mikään kovin uusi ole:D) tai "isän tyttö/naisystävä" tai ihan vaan oma etunimeni. Naurettavaa ja lyhytnäköistä kuvitella, että etenkään lapsettomat ihmiset lakaisivat miksikään puoliksi. Lapsilla on jo äiti, minä en sitä etuliikettä halua enkä tarvitse. Enkä ansaitse, en ole millään tavalla heidän huoltajansa.

Miehen eksälle tämä ei tuntunut menevän kaaliin, vaan se oli raivokkaasti sitä mieltä että en saisi olla paikalla silloin kun lapset ovat miehellä. Koska ei halunnut muuta naista äidin paikalle heidän lapsilleen. Sitten erään kerran minulta lopulta paloi pinna ja sanoin suoraan, että herranjumala minua ei voisi vähempää kiinnosta sinun lastesi vieminen millään tavalla, enkä ala heidän äitipuolekseen. Nykyään ollaan ihan hyvissä väleissä, etenkin kun eksäkin löysi uuden miehen.

Myöskään tuntemattomille ap:n kaltaisille lieroille ei kuulu millään tavalla yleistää tai ajatella jotenkin säälien tai vihaten minua ja kaltaisiani ihmisiä. Me ei olla mitään puolia, me ollaan niiden miesten uusia kumppaneita. Se että ne on hommanneet lapsensa ennen meidän tapaamista ja haluavat pitää lapset elämässään, ei liity meihin. Meidän oma valintamme on ottaa vastaan koko paketti, ei me olla mitään puolikkaita tai paitsi jääviä mistään.

Vierailija
13/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mikään äitipuoli. Olen "isän uus nainen" (vaikken kyllä enää kolmen vuoden jälkeen mikään kovin uusi ole:D) tai "isän tyttö/naisystävä" tai ihan vaan oma etunimeni. Naurettavaa ja lyhytnäköistä kuvitella, että etenkään lapsettomat ihmiset lakaisivat miksikään puoliksi. Lapsilla on jo äiti, minä en sitä etuliikettä halua enkä tarvitse. Enkä ansaitse, en ole millään tavalla heidän huoltajansa.

Miehen eksälle tämä ei tuntunut menevän kaaliin, vaan se oli raivokkaasti sitä mieltä että en saisi olla paikalla silloin kun lapset ovat miehellä. Koska ei halunnut muuta naista äidin paikalle heidän lapsilleen. Sitten erään kerran minulta lopulta paloi pinna ja sanoin suoraan, että herranjumala minua ei voisi vähempää kiinnosta sinun lastesi vieminen millään tavalla, enkä ala heidän äitipuolekseen. Nykyään ollaan ihan hyvissä väleissä, etenkin kun eksäkin löysi uuden miehen.

Myöskään tuntemattomille ap:n kaltaisille lieroille ei kuulu millään tavalla yleistää tai ajatella jotenkin säälien tai vihaten minua ja kaltaisiani ihmisiä. Me ei olla mitään puolia, me ollaan niiden miesten uusia kumppaneita. Se että ne on hommanneet lapsensa ennen meidän tapaamista ja haluavat pitää lapset elämässään, ei liity meihin. Meidän oma valintamme on ottaa vastaan koko paketti, ei me olla mitään puolikkaita tai paitsi jääviä mistään.

Meillä taas miehen eksälle ei meinannut mennä kaaliin, että minä en hoida hänen lapsiaan. Hän kun ei arvosta miehen kykyä olla isä, oli hän sitä mieltä, että minun pitäisi hoitaa lapset. Varmaan...

Vierailija
14/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kenenkään äitipuoli vaikka miehellä onkin lapsia edellisesti liitosta. Minua saa kutsua ihan etunimellä ja minut saa selittää muille ihmisille "isän naisystävänä" tms, ei äitipuolena. Rakastan toki miehen lapsia, en ehkä aivan samalla tavalla kuin omaani, mutta rakastan kuitenkin. 

Vierailija
15/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen miestä jolla on lapsia edellisestä suhteesta. Pidän lapsista, työskentelen lasten ja nuorten kanssa ja miehen lapset vaikuttavat todella suloisilta. Lapset eivät ole mikään ongelma minulle lähtökohtaisesti. Ja sitäpaitsi minulla itselläni oli (ja on edelleen) äitipuoli, joka oli äitipuoli suoraan helvetistä. Tunnen suunnatonta nautintoa siitä, että minä voin ja pystyn tekemään kaiken toisin kuin oma äitipuoleni. Lasten oikeudet ja hyvinvointi on minulle kaikki kaikessa, jokainen lapsi ansaitsee rakkautta ja vakaat kasvuolosuhteet. En voisi koskaan tehdä kenellekään lapselle mitään, mikä vaarantaisi nämä.

Vierailija
16/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen miestä jolla on lapsia edellisestä suhteesta. Pidän lapsista, työskentelen lasten ja nuorten kanssa ja miehen lapset vaikuttavat todella suloisilta. Lapset eivät ole mikään ongelma minulle lähtökohtaisesti. Ja sitäpaitsi minulla itselläni oli (ja on edelleen) äitipuoli, joka oli äitipuoli suoraan helvetistä. Tunnen suunnatonta nautintoa siitä, että minä voin ja pystyn tekemään kaiken toisin kuin oma äitipuoleni. Lasten oikeudet ja hyvinvointi on minulle kaikki kaikessa, jokainen lapsi ansaitsee rakkautta ja vakaat kasvuolosuhteet. En voisi koskaan tehdä kenellekään lapselle mitään, mikä vaarantaisi nämä.

Vierailija
17/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä naista.

Vierailija
18/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikkien höpetystä koko paska. teini tiineenä jos kellekkin paksuna ällöttää.

Vierailija
19/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä-/äitipuoli -termit ovat vanhanaikaisia. Niitä käytettiin ennenvanhaan, jos leskeksi jäänyt meni uusiin naimisiin. Silloin lapsi sai isä-/äitipuolen.

Vierailija
20/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äitipuoli, olen isän vaimo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä