vauva.fi palstan valaat ovat katkeria...
..Susanna Penttilälle, koska se ei ole samanlainen läski kuin he itse.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288563261477.html
Helsinkiläinen putiikinpitäjä Susanna Penttilä on kuullut kavereiltaan, kuinka hänen ulkonäköään ruoditaan netin keskustelupalstoilla.
– Vauva.fi on varmasti se pahin. Ihmeellisintä on, kun äidit arvostelevat siellä minua ulkonäön perusteella, hän sanoo.
Kommentit (10)
Moi Susanna! Ikävää jos näin on käynyt, mutta ei se nyt ihan päivittäistä ole ollut :D. Ehkä vuosittaista?
Susku, et ole niin kova sana tällä palstalla kuin kuvittelet.. Tai muillakaan foorumeilla joilla olen käynyt. Elä vain rauhassa elämääsi, ei sinusta kukaan puhu!
Mä en ole nähnyt yhtään avausta Penettilästä täällä...?
Ja itse olen 176 cm ja 62 kg (en siis valas) enkä samanlainen bygmi kuin Penttilä.
Joo, no siis eihän ketään saisi haukkua, mutta ei täällä kyllä oikeasti ole ollut mitään Penttilän haukkumisorgioita ainakaan kovin usein. En muista itse kuin hämärästi yhden ketjuan. Ja harva julkkis varmaankin täysin välttyy haukkumiselta. Itse en ole Penttilää haukkunut enkä muutenkaan haukkuisi, koska onhan se nyt kaunis nainen.
Ja kuka tuo Susanna Penttilä on? Käyn vauva palstalla useammin kuin kerran viikossa, enkä tiedä kuka tuo henkilö on?
Toisaalta samaa ei kyllä voi sanoa Mungo-Annasta. Olen ehkä kerran käynyt sen blogissa eikä mulla ole siitä mitään mielipidettä, mutta menin avaamaan tuon järkyttävän pitkän ketjun kun ajattelin että sen on täytynyt kääntyä vitsailuksi tai jotain kun se on noin hirveän pitkä. Mutta mitä vielä. Oikeesti naiset, get a grip!!!! Blogiin ei tarvi mennä jos siitä seuraa tuollainen naurettava, lapsellinen väninä. Nolotti lukea.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 09:34"]
Ja kuka tuo Susanna Penttilä on? Käyn vauva palstalla useammin kuin kerran viikossa, enkä tiedä kuka tuo henkilö on?
[/quote]
Näitä Suomen turhia julkkiksia. En itse asiassa edes tiedä mistä on alunperin tullut tunnetuksi, mutta nyt on näemmä putiikinpitäjä. Ja ollut Viidakon tähteissä, jos en ihan väärin muista.
EI ole palstalla paljon ollut, mutta pointti on kyllä osuva. Täällä av:lla on aika paljon negaa porukkaa, jotka haukkuu julkkikset ja ennen kaikkea toisensa. Siis äidit on äideille suseja, tai naiset.
Huono äiti on siinä oikeassa...
No jaa. Minulla kyllä muuttui kuva tuosta Susannasta nimenomaan viidakon tätösten kautta. Ihan fiksuhan tuo oli ainakin verrattuna niihin muihin bimboihin. Ei mikään hystreerinen kirkuja.
Tosin palstalla en ole yhteenkään keskusteluun Susannasta törmännyt,vaikka varmaan haulla niitäkin löytyisi.
up