Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä vuoto johtuu?

Vierailija
06.05.2013 |

Heippa!

Mulla oli 9.-14.4 viimeksi kuukautiset ja olen ollut tämän jälkeen yhdynnässä mieheni kanssa, olen ottanut muutaman ehkäisypillerin mutta sitten unohtanut ja enkä ole viitsinyt ottaa, koska mielessä pyörii voisinkohan olla raskaana? Mutta kuitenkin minulle tuli 3 päivää kestävä vuoto 24 päivä mikä tosin oli niukempi kuin normaalit kuukautiseni. Tämän jälkeen meni n. 4 päivää ja tuli yksi ilta vähän rusehtavaa vuotoa mutta ainoastaan sen yhden illan.. Sen jälkeen ei enää ole tullut mitään vuotoa. Nyt pitäisi 9 päivä alkaa kuukautiset, mutta ehkä näistä vuodoista kuukautiskierto mennyt sekaisin...Haluaisin nyt vain tietää mistä nämä vuodot johtuvat.. Ja jos raskaana niin lapsi on kyllä toivottu.. Mutta tuskin vai ? :s

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa :/, mä odottelen vielä viikon verran ja jos menkkoja ei kuulu niin teen uuden raskaustestin jos näyttää negaa ni meen kyllä gynelle

Vierailija
2/7 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ihana nyt vastata jotain tähään? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos tekisit raskaustestin? ja sitten jos se nega, odota kuukautisia vaikka viikko. jos eivät ala, tee vielä testi. jos edelleen nega varaa aika gynegologille syynä vuotohäiriö/kuukautiskierron häiriö.

Vierailija
4/7 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin tehdä jos kuukautiset eivät nyt ala 9. päivä, ihmetyttää vaan noi vuodot mitä on tullut. Voisikohan tuo 3 päivää kestävä niukka vuoto olla ehkä kiinnittymisvuotoa?

Vierailija
5/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sekoittanut hormonitoimintasi noilla "muutamalla ehkäisypillerillä". me palstamammat emme valitettavasti osaa kertoa, mistä nuo vuotosi johtuvat. voit olla raskaana tai olla olematta.

Vierailija
6/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat viikon myöhässä, tein raskaustestin ja näytti negaa.. ehkä kierto sitten mennyt vaan sekaisin noista muutamasta pilleristä.. tosin on kyllä alkanut rintojen kipeytyminen tai siis oikeastaan nännit ovat kipeät ja yleensä ennen kk ei ole kipeät.

Vierailija
7/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syy tuollaiseen ylimääräiseen vuotoon oli polyyppi. Nyt odotan että milloin sen saisi pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi