Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka noille nisteille myy koiria?

Vierailija
08.07.2020 |

Taas on joku bullipentu alakerran nistien parvekkeella vikisemässä. On varmaan kolmas koira mitä heillä näen tämän 4 vuoden aikana mitä ollaan heidän yläpuolellaan asuttu.

Ja näkeehän noita hengenheimolaisiaan kaupungilla kun vastaan tulevat, aina joku taistelukoira remmin päässä :( Kuka hitto niille noita koiria myy?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heti ilmoitus eläinsuojeluun!

Vierailija
2/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset ja kodittomat niitä myy Saksassa toisilleen. Olisiko osaltaan sama Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Elsu, HETI.

Vierailija
4/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen stadin keskustassa liikkuessani, huomasin myös yhdellä huumeporukalla koiran, joku bittpulli sekin oli, räyskytti niin pirusti.

Jos joku myynyt, varmaan toinen nisti. Saattoi myös koira olla velan panttina tai "hoidossa". Tai joku maksu maksettu saajalle "koirana". Ei kivalta tuntunut, vaikea puuttuakaan asiaan.

Vierailija
5/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa, juopoilla ja nisteillä näkee usein koiria, useimmiten isoja sellaisia. En muuten pelkää koiria, mutta noiden tyyppien koirat pelottaa.

Vierailija
6/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä paperittomia ”melkein jonkun rotuisia”, ja siksi ihan yhtä arvaamattomia kuin omistajansakin. Eli harvoin ovat virallisilta kasvattajilta, jotka tutkivat kotiolot ja pitävät pennuilla sellaiset hinnat ettei ihan mihin tahansa nistilään kyllä päädy.

Vierailija
7/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen myös nähnyt yhden porukan jossa koira pari kolme kertaa. Kerran helteillä ja melkein menetin yöunet kun ajattelin sitä koiraa niitten paskanistien kanssa.

Silloin toivoin että Korona tappaisi kaikki nistit. Sorry vaan mutta toivoin

Vierailija
8/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa, juopoilla ja nisteillä näkee usein koiria, useimmiten isoja sellaisia. En muuten pelkää koiria, mutta noiden tyyppien koirat pelottaa.

Minusta pitäisi olla laki joka kieltää eläimen pidon päihteiden käyttäjiltä.

Siis ongelmakäyttäjiltä nyt aluksi.

Vierailija
9/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, jollain on koira josta ap ei tykkää. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin!

Vierailija
10/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä todella surullista katsottavaa. Itse en varmaan soisi edes huonekasvia heidän haltuunsa niin miksi heille pitää antaa eläimiä?

Vierailija
11/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne n*stit on vieläpä täysin säälittävän näköisiä rimpuloita, kun valtava koira seisoo vieressä ja tottakai yhtä mielenvikaisena kuin omistajansakin, sillä ne saa iskuja vastaan näiltä p*ripäiltä.

Ihmiset osaavat olla idiootteja. Pilaisivat vain oman elämänsä, ei eläinten.

Vierailija
12/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis kun koiran kanssa lenkillä ap katsoo minua kuin nistiä, koska onhan musta iso koira nyt pakko olla ego koira!

Vierailija
13/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista eläimen puolesta. Olen nähnyt muutaman kerran kun tässä kulkee sellainen juoppo-tai huumeporukka, niin iso musta koira tekee stopit kun ovat lähtemässä tuonne keskustan suuntaan. On ollut siellä varmaan ennenkin ja muistaa ettei ollut kovin kivaa maata kuumassa puistossa porukan kanssa. Jos voi tehdä eläinsuojeluilmoituksen niin suosittelen tekemään. 

Vierailija
14/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat noita koiria omaksi suojakseen huumevelkojen perijöitä, vartijoita ja poliiseja vastaan.

Vierailija
15/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka? No toiset nistit.

Tietyntyyppisten koirien omistajat ovat erittäin ongelmaisia. Jo näiden koirien hyvinvoinnin ja turvallisuuden vuoksi tietyt rodut tulisi kieltää.

Vierailija
16/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavat noita koiria omaksi suojakseen huumevelkojen perijöitä, vartijoita ja poliiseja vastaan.

Ja ”kotirosvojen” vuoksi, mikä on ihan kipeetä että koiralle lykätään vastuu isännän suojelemisesta, siitä niitä käytöshäiriöitä sitten syntyykin kun normaalisti kunnollinen laumanjohtaja suojelee laumaansa luotettavasti, eikä toisin päin!

Vierailija
17/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, monesti näistä huomaa jo ulkomuodosta että elämänhallinta on hukassa. Samaten täällä kotikaupungissa on eräs pariskunta joilla koira ja mies todella lihava, on työtön ja istuu aina jossain kioskilla koiran kanssa ja koira joutuu makaamaan tuntikausia joko siinä katukivetyksellä tai autossa sen aikaa. Toki moni koira makaa kotonakin yksinään päivät että en tiedä kumpi on sitten pahempi. Mutta kannattaisi lenkittää koiraa kun aikaa tuntuu riittävän, lähtisi ne läskitkin!

Vierailija
18/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku juntti varmaan älähtää. mutta koira vero takaisin eläin suojeluista syistä nämä bullit ja tuonti koirat verolle ,silloin asioihin voitaisiin puuttua. suomen rahti rahoilla elättäisi 100 rakkia espanjassa, hei haloo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi