Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette juhlien vieraiden suhteen jos jostain tietystä porukasta

Vierailija
08.07.2020 |

...ette halua kutsua kaikkia vaan ainoastaan ne tyypit joista aidosti pidätte, mutta samalla on sellainen tunne että "pitää" kutsua loputkin jos aikoo kutsua osan? Eli vaikkapa 10 hengen työporukasta tai isommasta harrastus/kaveriporukasta jos olette kyllä kaikkien kanssa tavatessanne neutraalia/hyvää pataa mutta ei kiinnostaisi kutsua kaikkia heistä omaan kotiin. Miten kutsua vain puolet mutta jättää muutama kutsumatta? Ärsyttää, kun nämä tietyt juntit olisivat aina tunkemassa ja lokkeilemassa joka ikisiin kekkereihin mutta todellisuudessa pilaavat tunnelman vetämällä ihan hirveät kännit, eivät ikinä kuuntele muita vaan puhuvat vain itsestään eivätkä todellakaan tuo juhliin mitään tai osaa muutenkaan käyttäytyä. Haluaisin kutsua vain niitä, joiden kanssa oikeasti synkkaa ja joiden seurasta nautin, mutta samalla ahdistaa turha tuleva draama siitä miksei näitä muutamia kutsuttu. Tuo alkoholin suurkulutus on valitettavasti sellainen asia, joka on pilannut monet juhlat ja se aina vaikuttaa niihinkin jotka eivät vedä övereitä, kun täytyy sitten pitää huolta näistä ääliöistä. Pitäisikö vain jättää mielummin koko porukka kutsumatta? Tai kutsua vain ne kivat ja tarvittaessa kertoa suoraan syy, jos tulee kyselyjä? En oikeasti haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä, mutta olen väsynyt kaveeraamiseen kenenkään kanssa vain "pakosta". Miten te teette vastaavissa tilanteissa, jos ette halua lietsoa mitään riitaa ja kuitenkin tulla kaikkien kanssa toimeen? Miksi minulla on tästä näin huono omatunto? :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan!

Vierailija
2/2 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pistit pahan!

No enkös!! Oikeasti kiusallinen tilanne, vaakakupissa kaksi stressaavaa vaihtoehtoa... Kuitenkin yhteinen porukka mennyt muodostumaan kun usein tavataan. Nämä rasittavimmat ja eniten viinaan menevät tapaukset kyllä kutsuvat minua omiin juhliinsa mutta arvatkaapa kiinnostaako mennä katsomaan sitä toilailua. Tavallaan olen tosi epäkohtelias jos en vastaa eleeseen ja kutsu heitäkin omiin juhliini, mutta toisaalta pääsisin samalla eroon siitä esittämisestä kun tajuaisivat rivien välistä etten oikein heitä enää jaksa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla