Miltä paljaan takapuolen näkeminen tuntuu?
Kommentit (26)
Kun näin otsikon niin ajattelin heti että sillä on minuun ihan vain puhtaasti seksuaalinen vaikutus. Pelkäsin kuitenkin että kyselyn vastausvaihtoehdot olisivat paljon hankalempia, monimutkaisempia tunteita. Eivät onneksi olleet. Oli helppo vastata: kiihottavalta.
Nyt tosin tajusin että kiihottavalta se tuntuu vain jos se on sellainen takapuoli josta oikeasti tykkään.
Jos se on takapuoli josta en tykkää niin...
1. Jos se on kohtuullisen neutraalin tai vain hieman ruman näköinen takapuoli niin minusta tuntuu hieman vaivaannuttavalta.
2. Jos se on todella ruman näköinen takapuoli niin minusta saattaa aluksi tuntua ällöttävältä, mutta saatan onnistua hillitsemään sitä tunnetta niin että saan sen muutettua pieneksi vaivaantuneisuudeksi.
Se on sellainen tunnetaito. Ällötyksen voi muuttaa vaivaantuneisuudeksi. Itse asiassa myös kiihottuneisuuden voi muuttaa vaivaantuneisuudeksi, joskin se on vaikeampaa koska seksuaalisuus on niin suuri juttu. Varmaan aika monet tunteet joita ei juuri sillä hetkellä oikein tahtoisi tuntea pystyy muuttamaan vaivaantuneisuudeksi. Olen vasta aikuisena oppinut tahdonalaisesti puolustamaan tunteitani tuolla lailla. Onneksi minulla ei ole defenssejä jotka muuttaisivat kaiken epämiellyttävän automaattisesti inhoksi tai raivoksi muita ihmisiä kohtaan.
Alaston ihminen on aika neutraali näky kokonaisuutena, mutta esim kuvat joissa on rajattu näkymään vain paljas takapuoli ovat ällöttäviä. Tai jos se on muuten keskiössä. Siihen pätee sama kuin lähikuviin sukupuolielimistä. Ällöttävät sellaisenaan, vaikka osana kokonaisuutta (alaston ihminen sinällään) olisivatkin melko neutraaleja näkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miltään. Teen työtä vanhuspuolella ja edes vanhusten takamusten näkeminen ei ällötä. Ne ovat vain takapuolia, ei mitään muuta.
Ylläpito poistaa asialliset kommentit ja kaiken kritiikin. Järjetöntä,aivan kuten kysymyskin!
Mitä täältä nyt on poistettu?
Neutraalilta. Minä en kykene käsittämään, miten joku voi pitää tavallista kehonosaa niin vastenmielisenä. Okei, jos se nyt olisi huonosti pyyhitty ja täynnä sitä itseään niin sitten ymmärtäisin. Mutta tämäkin ketju varmaan koskee pakaroiden ihoa joka on sekin jostain käsittämättömästä syystä joidenkin mielestä kuvottava. Ei voi käsittää.
Tuntuu kuin joku tökkäisi silmään.
Jos pyllistää niin voisi samalla vaivalla ravottaa vähän niitä esirippuja eli persposkeloita. Ei sekään kyllä masenna ku eestäpäin näkee ja siinon sit se pussygap ja jos se on iso niin pakarien alaosat/ne sisäalanurkat)kin näkyy sieltä vähän