Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muukimukien keräily

Vierailija
06.05.2013 |

Olen aloitteleva keräilijä muumimukeissa. Aloin katselemaan huutiksessa näitä muukimuki paketteja joita myydään ja niissä on huimia hintaeroja toisiin. Tässä esimerkkejä,eli toiset paketit ihan järkyttävän hintavia verrattuna toisiin.

http://www.huuto.net/fresco/kohteet/-----muumimukeja-17kpl-ja-kulhoja-4kplei-hv-----/265437852  Tuo on vielä edullinen,mutta..

http://www.huuto.net/kohteet/muumimuki22-kpl-mmsesonkimukeja/265124452  tämänkin osta heti hinta on aika järkyttävä. Ehkä sesonki mukien tähden mutta on ylemmässäkin kaksi kpl sesonki  mukeja,jouluyllätyksiä. Nämä huutonetin paketit tulisi suhteessa halvemmaksi kuin yksittäin ostettuna kaupasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman linkin paketin hintaa nostaa mukit, joita ei valmisteta enää + sesonkimukit. Ihan eri tasoisisa paketteja.

Tosin keräilijän on hyvä muistaa, että Arabia voi milloin vain palauttaa minkä mukin vain tuotantoon, joten tuotannosta poistuneiden mukien korkea hinta voi romahtaa milloin vain. Ei nuo muumimukit mikään sijoituskohde siis ole, mutta jos niistä tykkää niin mikäs siinä.

Vierailija
2/4 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräilen muumimukeja, mutta vain käyttöön. En vitriinissä seisottamiseen. Enkä osta kaikkia mukeja, vain ne mitkä ovat mun tai lasten mielestä kivan näköisiä.

En ymmärrä mitään järkeä maksaa ylihintaa mukeista. Kohta niitä on kaikilla ja jos joku kuvittelee, että hänellä on arvokas astiasto, niin pieleen meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko hullutusta. Kaikki mukit on tehty samasta muutaman kolikon posliinimallista ja niissä on painokuva, ei edes käsinmaalattu. Ei mene järkeen, mikä niissä on niin arvokasta. Ja mukit vielä uusia ja lisää suolletaan koko ajan, ei edes kunnon antiikkia.

Olin pyörtyä, kun näin sen kaapissani olevan Piirustus-mukin "arvon".

Vierailija
4/4 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, kuten muutkin keräilykohteet, ovat tasan sen arvoisia kuin mitä joku suostuu niistä maksamaan. Eihän postimerkeissäkään ole itsessään mitään arvokasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi