Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellou! Onko plussallaisia täällä? T. Milanna

Vierailija
06.05.2013 |

En ole ollut taas pitkästä aikaa täällä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, Milanna =)

Vierailija
2/9 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pian töihin ja illalla kauppaan, pitää valmistautua yhteen juhlaan :)

Mutten mulla kaikki ok :P. Paljon taas uuttaa :). Olisi kiva täällä nähdä plussan tuttuja.

T. Milanna

Vierailija
4/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, pitkään on joutunu olemaan kaksplussan epämääräisten juorujen varassa. Oletko muuttamassa meksikoon vai oletteko saanet suhteen kuntoon suomalaisen miehesi kanssa :)

Vierailija
5/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä :D? Ei mun suhdessa ole mitään vika. Menossa olen Meksikoon, tarkoitus on olla siellä 26pv mutta monta kokousta ja paljon töitä etten oikein pääse :). Nyt vast 2-5vkon päästä menen, en osaa sanoa, sitten ystäväni kanssa lähdemme Hawajille 2viikoks tai enemmän. Meillä saman ystävän kanssa party Helsingissä perjantaina myös. Muuten menee suht hyvin :), uus verkkokauppa yrittämme työntekijän kanssa saada aikaiseksi, myös ostin yhden paikan, mutta en tiedä myynkö sen vai teen hommia.

Vierailija
6/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 2+ :)

Siellä joku sanoi että mä sain bannin Äityleissä. Voi ei, kun ei se pitää paikansa. Poistuin itse sieltä. Kun ihmiset eivät osaa käyttäytyä kunnolla. Mutta monet sen jälkeen laitoivat mulle yv:n ja aika positiiviset viestit, myös mun kanssa aika monet lähtivät sieltä, koska eivät kestäneet tämä touhu

T. M.

Vierailija
7/9 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei luetaan sitten partyista ja Hawaijinmatkasta seiskasta ja dollspäiväkirjasta :)

huh huh, varo kuitenkin. Mitä mieltä miehesi on tuksusta.

Kiva, että olette saaneet asiat kuntoon miehesi kanssa, aikaisemmin kyll kerroit, että ongelmia on.

Vierailija
8/9 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:26"]

Siis mitä :D? Ei mun suhdessa ole mitään vika. Menossa olen Meksikoon, tarkoitus on olla siellä 26pv mutta monta kokousta ja paljon töitä etten oikein pääse :). Nyt vast 2-5vkon päästä menen, en osaa sanoa, sitten ystäväni kanssa lähdemme Hawajille 2viikoks tai enemmän. Meillä saman ystävän kanssa party Helsingissä perjantaina myös. Muuten menee suht hyvin :), uus verkkokauppa yrittämme työntekijän kanssa saada aikaiseksi, myös ostin yhden paikan, mutta en tiedä myynkö sen vai teen hommia.

[/quote]

Jossun partyt tais jäädä pitämättä. Ja hyvä niin, ei taida muutenkaan olla sun tasoa niissä juhlissa puitteet.

Vierailija
9/9 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aito Milanna, se iloinen turun lähellä asuva ilopilleri, vai joku onneton wannabee Milanna...

Jos olet aito, niin kerro jotain kivaa, ikävä juttujasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme