Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
05.05.2013 |

Ja nyt voi jättää ne jeesustelut "en ole mieheni äiti"-tyylillä väliin.

Ihan rohkeasti vaan, anna toiveiden virran virrata vuolaasti, jos voisit saada ihan mitä haluat, mitä se olisi?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:39"]

Haluan lahjan rahana, ja saankin varmaan kun tulee puhe. Käyn ottamassa botox-pistokset niin laitan rahan sitten siihen.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

No Siksi kun haluan näyttää iloisemmalta ja freesimmältä, samalla mies antaa lahjan itselleen kun vaimoa on kivempi katella kun se ei ole aina otsa rutussa. Sibeliuksiin laitan ja ehkä johonkin muuallekin, esim otsaan.

Vierailija
2/49 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:39"]

Haluan lahjan rahana, ja saankin varmaan kun tulee puhe. Käyn ottamassa botox-pistokset niin laitan rahan sitten siihen.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

No Siksi kun haluan näyttää iloisemmalta ja freesimmältä, samalla mies antaa lahjan itselleen kun vaimoa on kivempi katella kun se ei ole aina otsa rutussa. Sibeliuksiin laitan ja ehkä johonkin muuallekin, esim otsaan.

[/quote]

Mitkä on Sibeliukset?

Vierailija
4/49 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syvät kanjonit jotka tulevat joillekin kulmakarvojen väliin.

http://www.clinicestetic.com/images/botuliini_2b.png

Mulla jää syvät urat vaikka lakkaan kurtistamasta. Näytän alati vihaiselta.

Vierailija
5/49 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisutta!!! Ja kahvia.

Vierailija
6/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korun, vaikka sormuksen tai korvikset, esim. kultaiset safiirikorvikset.

Lahjakortin kauneushoitoon.

Illallisen.

En tule saamaan noista mitään. Saatan saada ruman kaulimen tai patakintaan, säkällä kaupan täytekakun.

Vierailija
7/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin koko perheen matkan Eurooppaan, mulla on kohdekin jo mietittynä.

Vierailija
8/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine Pancol: Central Parkin oravat ovat surullisia maanantaisin.

Vierailija
9/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kaupasta hankittua. Tyttäreni hoidossa askartelemat jutut kyllä riittävät minulle lahjaksi.

Vierailija
10/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TODELLAKAAN MITÄÄN! Tavara ei tee mua onnelliseksi. Jos jo aikuinen - 20-vuotias lapsi- tulisi pistäytymään ja halaisi. Olen sanonut hänelle, että älä osta mitään (opiskelija). Ehkä sinivuokon hakee pihan perältä. Ja kumpikin - mieheni ja minä -olemme onnellisia, että saamme olla vanhempia.

Vierailija
11/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi, jos joku muistaisi, että on äitienpäivä... Onnittelisi, halaisi, olisi iloinen. Toisaalta, lapset ovat niin pieniä, etteivät voi sitä mitenkään ilman pientä apua muistaa tai edes tietää. Silloin olisi hyvä, jos se isä muistaisi muistuttaa. Lapset kyllä haluaisivat askarrella jos heille joku vinkkaisi asiasta. Mutta kun mies ei ole kiinnostunut. Minä en kuitenkaan halua olla se, joka patistaa lapsia muistamaan äitiä.

Kun mulla viimeksi oli synttärit, lasten isä muisti sen kahdeksalta illalla kun ensin oli päivän ihmetellyt puhelujen ja viestien määrää... Kun sitten kertoi lapsille että äidillä on syntymäpäivä, nämä katsoivat suu auki että "eikä ole, eihän täällä ole kakkuja eikä kukaan ole askarrellut kortteja". Niin, äitihän se aina meillä on joka ne kakut leipoo ja jonka kanssa ne kortit askarrellaan. Sitä vaan on turha odottaa että itse tulisi muistetuksi  ;-)

Vierailija
12/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kirjan ja aikaa lukea. Esimerkiksi tuo nelosen mainitsema olisi tervetullut. Tai sitten jokin dekkari, esim. Jo Nesbota. Ei niitä chick lit -kirjoja, joita äitienpäivänä aina mainostetaan.

No mutta oikeesti on ihaninta, kun lapset ovat tehneet lahjoja ja ovat itse niistä ihan innoissaan. Kukkia saa tuoda. Ja kuohuviiniä.

Vierailija
13/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siivoisivat koko talon perjantaina, ennenkuin mä tulen töistä.

Mut ei, sen homman voi jättää mulle ja ostaa kaupasta lahjaksi jotain kummallista paskaa, vaikka olen miljoonasti kieltänyt. "Pitää lasten saada antaa paketti..."

Vierailija
14/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kukkia. Joku korukin (kaunis) olisi kiva. Mua harmittaa, kun mies ei koskaan osta kukkia, äitienpäivänä, hääpäivänä ym. ei osta siksi, koska kuulemma odotan niitä, niin olisi tylsää ostaa silloin. Eikä siinä mitään, mutta ei kyllä ostaa koskaan muulloinkaan, vaikka tietää, että niitä haluaisin. Typerää nillittää näin pienestä asiasta...

Vierailija
15/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule saamaan mitään, mutta joku Adelen levy olisi ehkä kiva saada, jos olisi meillä tapana. Tilanne on meillä ollut kuten 7, mutta päiväkoti ja koulu ovat sitten tehneet muistuttamistehtävän. Mutta kyllä minä itse pidän huolen, että meillä on kakkua; itse en edes kakusta välitä, mutta lapset opetan siihen, että äitienpäivänä on kakkua, niin muistavat sitten ehkä kun itse ovat aviomiehiä...mulla siis vain poikia.  Meille on tullut perinteeksi syödä äitienpäivän kunniaksi ulkona edellisenä lauantaina, kun on hiljaisempaa. Tämäkin on oma ajatukseni. 

Minusta aikoinaan oli ihania päiväkodista ja koulusta tulleet lahjat, niissä oli ideaa. Joskus oli lasten päiväkodissa otettuja valokuvia, joihin lapset olivat tehneet kehykset. Yksi viherkasvi on vieläkin, on jo yli 10 v, siihen oli lapsi maalannut ruukun, se oli päiväkodissa kasvatettu alkuun. Kerran oli itse askarrellussa paketissa päiväkodissa leivottuja pikkuleipiä, suloista. Siinä päiväkodissa ei ikinä loppuneet ideat kesken. 

Vierailija
16/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Gerard Butlerin istumaan naamani päälle, sit ison mansikka-kermakakun, jotkut kivat helmikorvakorut ja lottovoiton sekä uuden auton. 

Tosiasiassa mies ostaa kaupasta valmiin pakastekakun, lapset tekevät päivähoidossa mulle jotain ja sit ne riekkuvat äitienpäivänä jo kukonlaulun aikaan " äiiiitiiiiii" ja nuorin konttaa perässä "ääääääää" . ;-) 

Vierailija
17/49 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Pitäs vaimolle keksiä ensimmäinen äitienpäivälahja, joten laittakaa nyt jotain vinkkiä mitä se voisi olla - saa olla parempia/vähemmän kalliita mitä ylhäällä mainitut.. Vauveli on vielä sen verran nuori, ettei lahjusten hommaamista voi ulkoistaa hänellekään.

Sellainen kukkapuska + jotain muuta pientä kivaa oli ajatuksissa, mutta en vielä keksinyt mitä se "pieni kiva" voisi olla.

Aamupala vuoteeseen ym. ei oikein onnistu, ellen laita kelloa herättämään neljältä - ja siitä todennäköisesti tulisi vain sanomista, että miks hitossa herättelet viikonloppuna perhettä tähän aikaan.

Vierailija
18/49 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoiton :(

Vierailija
19/49 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ajan varattuna kampaajalle.

Yleensä mun äitienpäivät on ihania, mies ja lapset tuo aamiaisen ja kasan lahjoja aamulla sänkyyn :) olen onnekas :)

Vierailija
20/49 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia pieniä, posliinisiä Taika-kippoja. Niitä on mennyt aika monta rikki, en jostain syystä eni itse raski sellaisia ostaa, joten muutama sellaine joka merkkipäivä olisi kiva.

En tahdo mitään henkilökohtaista, koska mies ei vaan osaa ostaa mitään mistä tykkään. Meillä on ihan erilainen maku, edes kirjoja se ei osaa ostaa oikeanlaisia. Tuolaliset keittiö-jutut olisi siksi kivoja.

Lapselta, joka on teini-ikäinen, en tarvitse mitään, riittää jos syö päivällisen meidän muiden kanssa eikä kiukuttele :)