Onko sinusta ok?
Että Tytär menee saunaan isänsä kanssa 10 vuotiaana?
Kommentit (35)
Entä poika äidin kanssa? Mihin ikään asti ok?
Yäk, ei ole normaalia. Tai sitten on kasvatettu pumpulissa. Oma vika jos myöhemmin raisskataan kun on perheessä jo opetettu tuollainen alasti missä vaan kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Siihen 7-9 asti mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen 7-9 asti mielestäni.
Siihen asti kun karvat kasvaa, ei enään silloin äidin kanssa saunaan tietenkään ja tämän pitäisi olla selvää kaikille mutta ei keskustelun perusteella tosiaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy vielä melkein 13-vuotiaskin. Isä sanoi ettei hän ala kieltää, tyttö itse lopettaa tai ei lopeta sitä jossain vaiheessa.
Ja sä et äitinä tee mitään? Kuula kallion sulle. Olet olsettava kun altistat tyttäresi hyväkskäytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy vielä melkein 13-vuotiaskin. Isä sanoi ettei hän ala kieltää, tyttö itse lopettaa tai ei lopeta sitä jossain vaiheessa.
Ja sä et äitinä tee mitään? Kuula kallion sulle. Olet olsettava kun altistat tyttäresi hyväkskäytölle.
Höpönhöpö. Aika pieni prosentti miehistä on seksuaalisesti kiinnostunut omasta lapsestaan. Toivottavasti et ollut tosissasi.
Mikä teitä kommentoijia vaivaa? Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella perinteinen saunomiskulttuuri on todellakin katoamassa Suomesta.
Pliis. Joku yksi yököttelijä on kirjoittanut 90% vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä kommentoijia vaivaa? Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista
Eipä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönhöpö. Aika pieni prosentti miehistä on seksuaalisesti kiinnostunut omasta lapsestaan. Toivottavasti et ollut tosissasi.
Ei tullut mieleen että se lapsi on kiinnostunut aina poissa olevasta isästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen että se lapsi on kiinnostunut
aina poissa olevasta isästään?
En tajunnut tästä mitään? ”aina poissa olevasta”, kuka on aina poissa? Ei tarvitse vastata, en aio jatkaa keskustelua sekopään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen että se lapsi on kiinnostunut
aina poissa olevasta isästään?
En tajunnut tästä mitään? ”aina poissa olevasta”, kuka on aina poissa? Ei tarvitse vastata, en aio jatkaa keskustelua sekopään kanssa.
Sinä tässä olet sekopää😁😁😁
Käytiin Turkissa siellä yleinen sauna kaikki siellä hikoilee mutta on niillä alushousut uimahousut jalassa.