Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Vierailija kirjoitti:
Olivia Culpo
Olivia Culpo valittiin miss universumiksi, vaikka on 2000-luvun missiksi lyhyt, 165 cm. Mutta on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin muutkin Sanna Marinin ihailijat. Kaunis, raikas ja luonnollinen. Edustava!
Tässä kysyttiin kuitenkin kuka on kaunein tietämäsi nainen. Ei taatusti ole Marin, kaukana siitä. Tällaiset kommentit kuulostavat ihan joltain propagandalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivia Culpo
Olivia Culpo valittiin miss universumiksi, vaikka on 2000-luvun missiksi lyhyt, 165 cm. Mutta on todella kaunis.
Kukaanhan ei ole täydellinen, mutta hän on kyllä täydellisyyttä hipova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin muutkin Sanna Marinin ihailijat. Kaunis, raikas ja luonnollinen. Edustava!
Tässä kysyttiin kuitenkin kuka on kaunein tietämäsi nainen. Ei taatusti ole Marin, kaukana siitä. Tällaiset kommentit kuulostavat ihan joltain propagandalta.
Poliittinen kommentti on kyllä, Marin luonnollinen muka :D Pistelty ja täytelty säännöllisesti.
Grace Kelly. Jacqueline Kennedy. Sielukasta kauneutta.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi prinsessa Dianaa pidettiin niin superkauniina. Hän oli niin ujo ihminen, että häntä oli tuskallista katsoa. Näytti siltä, että hän ei viihtynyt nahoissaan ja tunsi olonsa aina epämukavaksi. En haluaisi olla ilkeä, mutta en näe hänen piirteissäänkään sellaista kauneutta, johon kiinnittäisi huomiota, jos prinsessan statusta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daria Zaritskaya
Uuuh, kiitos vinkistä <3 Instapyllistelijä joka osaa myös laulaa!! Täytyypä laittaa seurantaan.
Ylivoimaisesti kaunein nainen maailmassa tällä hetkellä.
Ei puhuttu nyt seksikkyydestä tai söpöydestä. Kauneudellekin on omat kriteerinsä kuten piirteiden symmetrisyys ja tasapainoisuus keskenään, ettei mikään dominoi kokonaisuutta. Kuten vaikkapa täytetyt huulet kuten tällä. Tai täytetyt tissit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi prinsessa Dianaa pidettiin niin superkauniina. Hän oli niin ujo ihminen, että häntä oli tuskallista katsoa. Näytti siltä, että hän ei viihtynyt nahoissaan ja tunsi olonsa aina epämukavaksi. En haluaisi olla ilkeä, mutta en näe hänen piirteissäänkään sellaista kauneutta, johon kiinnittäisi huomiota, jos prinsessan statusta ei olisi.
Olen ajatellut ihan samaa: aika pitkä nenä ja pitkä leuka.. MUTTA monet hänet tavanneet puhuvat kauniista sinisistä silmistä, ja siitä, miten hän osasi kohdata ihmiset. Myös kun katsoo dokumenteissa ihmisiä, ei pelkästään miehiä, jotka ovat hänen kanssaan tekemisissä lyhyenkin hetken, he ovat usein aika häikäistyneitä tai todella iloisia.
Mengel kirjoitti:
Nuori Liv Tyler oli mielestäni uskomaton yhdistelmä kauneutta, seksikkyyttä, mutta myös naapurintyttömäistä söpöyttä. Nainen näyttää kyllä hyvältä edelleen.
Ja aivan uskomattoman herkkä ja aito roolisuoritus Aragornin rakastettuna Arwenina elokuvasarjassa Taru Sormusten herrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marita Lindahl, aikoinaan Suomen missi ja miss maailma. Luoja miten kaunis hän oli. M 76
Marita oli kuin Grace Kelly. Klassisen kaunis lady.
Kyllä. Kyseessä ei ole pelkästään ulkomuoto vaan myös käyttäytyminen ja itsensä kantaminen.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren Laura 💕
Pakko myöntää, että puhtaat piirteet, säteilevä olemus kun näin kerran livenä. Vaikka en persu olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kreeta-Maria Kivioja. Todella hottis.
Hottis on eri asia kuin kaunis! Tätä nuoret ei enää tajua.
Kyllä se on Prinsessa Ruusunen.
Siiri Angerkoski