Outojuttu! Vanha ihastukseni ei voinut edes huomata minua, kun olin ihastunut ja nyt, kun tämä ihminen kiinnostaa enää yhtä paljon, kuin betonipylväs niin hän sitten on ruvennut kuolaamaan perääni? Miksi kaikki menee aina näin?
Kommentit (12)
Ihan oikein! Tylytä oikein kunnolla niin saapa kerrankin maistaa omaalääkettään
trollaatko useinkin?
miksi sitten katsot ikkunasta jatkuvasti betonipossua sonnihuutaja? oletko mustasukkainen kun yrität levittää näitä kuolaamisjuttujasi?
näitä on vielä jotka levittävät oman kuolansa mukana jättämisjuttuja vaikkeinole kyselt yperään itkemään. hankiako aivot jostakin?
Montako vuotta tuossa oli välissä? Oletko muuttunut kuinka paljon? Entä hän?
Ihminen haluaa aina sitä mitä ei voi saada, ja vain sillä mitä on vaikea saada tai jolla on suuri arvo näyttää olevan mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Joku onnen onkija sielä toivoo, että kirjoitan sinusta?
Ehei en kuule kerro mitään. Ja tämä on täysin totta minua ei kiinnosta!
T .ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein! Tylytä oikein kunnolla niin saapa kerrankin maistaa omaalääkettään
Hyi oksennus mikä ihminen olet! Ketään ei tuollainen ihminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T .ap
Jos sua ei oikeesti kiinnostaisi, et vaivautuisi aloitustaakaan kirjoittamaan.
Kyseessä voi olla niinkin inhimillinen asia, että ihastuksesi on aikoinaan ollut taholtaan varattu, vaikkei ole tästä kuuluttanut. Nyt sinkku. Ei kannata aina loukkaantua, jos tulee torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T .ap
Lähinnä omasta kokemuksesta. Olin itse ihastunut ja en saanut vastakaikua vaikka asiasta kerroin hänelle. Vuosia myöhemmin hän tuli luokseni ja tuumas, että nyt olisi hänellä hyvä hetki keskittyä muhun.
Niin mähän olin siinä hetkessä itsevarma aikuinen nainen. Olin muuttunut paljon siitä teinirääpäleestä, joka silloin olin. Rintava, persevä ja tukkaa pepun päälle. Iho hyvä ja osasin jopa meikata. Jotenkin hänen ihastuksensa oli räikeä: "nyt voisin panna sua". Ei kiitos. Olin jo nykyisen mieheni kanssa silloin.
Lähettelee toisinaan FB viestejä ja kyselee kuulumisia. "vieläkö oot sen tyypin kaa?" "tavataanko?"
Sillä mä mietin, että onko sun ihastuksella ja hänen ihastuksella aikaa välissä. Sitä kun ihmiset muuttuu kasvaessaan.
Ei saanut sitä kenet halusi tai tuli bänksit nykyisen kanssa. Nyt kokeilee kepillä jäätä kun ei oikein muutakaan keksi. Ignooraa. Ei ole oikeasti susta kiinnostunut.
En vain enää pysty kiinnostumaan hänestä. En voi sille mitään ei vain kiinnosta. T.ap