Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta olisi HIRVEÄÄ jos poliisilla olisi joku uskonnollinen tunnus!

Vierailija
08.07.2020 |

En halua jotain taikauskoista hihhulia paikalle.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nää sitä huivia uskonollisena vaan naisen arvoa alentavana. He kun eivät sitä itse valitse vaikka niin sanovat. Huiviton nainen on yhteisön hylkiö.

Vierailija
22/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeenpanevalla viranomaisella tulee olla virkapuku ja -merkki. Ei mitään hörhöasusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulu poliisin virkapukuun mitkään uskonnon tunnukset.

Jos hatut tai huivit ovat joku ongelma, niin voisiko niistä päähineistä yrittää tehdä sellaiset, jotka soveltuvat kaikille uskontokunnille. Tai jos tämä osoittautuu mahdottomaksi tehtäväksi, niin sitten vaan on tyydyttävä lippikseen ja jätettävä taikausko kotiin työvuoron ajaksi.

Miksi pitäisi käyttää lippistä, kun kypärämyssyä käyttävät nytkin. Onko se villainen kypärämyssy jotenkin hirveän eri asia kuin kevyemmästä kankaasta oleva? Esim. silkkinen, joka soveltuu lähes kaikkiin keleihin?

Mikä villainen kypärämyssy? Kenellä?

Vierailija
24/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on uskonnonvapaus. Poliisillakin on oikeus ilmaista uskontonsa. Vai pitäisikö tulla joku laki, että vain ateistit voivat olla poliiseja tms. julkisessa virassa. On eri asia, jos poliisi rupeaisi käännyttämään ja paasaamaankadotukseen joutumisesta kuin se, että poliisi käyttäisi ihan rauhallisesti uskontonsa tunnuksia.

Vierailija
25/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen uskonnollinen tunnus

esim. rippiristi

Vierailija
26/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hatut tai huivit ovat joku ongelma, niin voisiko niistä päähineistä yrittää tehdä sellaiset, jotka soveltuvat kaikille uskontokunnille. Tai jos tämä osoittautuu mahdottomaksi tehtäväksi, niin sitten vaan on tyydyttävä lippikseen ja jätettävä taikausko kotiin työvuoron ajaksi.

Miksi pitäisi käyttää lippistä, kun kypärämyssyä käyttävät nytkin. Onko se villainen kypärämyssy jotenkin hirveän eri asia kuin kevyemmästä kankaasta oleva? Esim. silkkinen, joka soveltuu lähes kaikkiin keleihin?

Monillakin poliiseilla talvella, jos ovat pidempään ulkona. Varsinkin moottorikelkkakypärän alla jne. Etkö ole ikinä nähnyt poliiseja talvisaikaan muualla kuin maijan sisäpuolella?

Vierailija
28/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pridet yms. homokulkueet, saako poliisi marssia sateenkaarilipun alla? Onko poliisin pakko marssia sateenkaarilipun alla?

Vierailija
29/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nää sitä huivia uskonollisena vaan naisen arvoa alentavana. He kun eivät sitä itse valitse vaikka niin sanovat. Huiviton nainen on yhteisön hylkiö.

Itse alennat naisten arvoa, kun valehtelet etteivät naiset itse valitse huivia. Minä ainakin valitsin ihan itse käyttää huivia, vaikka vanhempani ja puolisoni suhtautuvat siihen kielteisesti.

Vierailija
30/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisilla. Ihan yleisesti. Tässä esimerkiksi yksi kuva poliisin sivuilta: [url]https://www.poliisi.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/intermin/emb…]

Vierailija
31/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monillakin poliiseilla talvella, jos ovat pidempään ulkona. Varsinkin moottorikelkkakypärän alla jne. Etkö ole ikinä nähnyt poliiseja talvisaikaan muualla kuin maijan sisäpuolella?

Olkiukon rakentelit. Kysymys oli uskonnollisista tunnuksista virkapuvussa. Voivat vetää sen kypärämyssyn päähänsä, jos haluavat, ei mitään huiveja.

Vierailija
32/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Miksi ei sitten myös ha karistia näkyvästi taskunpieleen.

Se olisi vähintäänkin reilua.

Hindulaisuudessa se symboloi äärettömän pyhää ja hyvää. Se on yksi Vishnun symboleista ja kuvaa auringon säteitä, joita ilman ei olisi elämää. Vishnu on hindulaisuudessa rakkautta ja elämää ylläpitävä jumala.

Myös buddhalaisille se on hyvän vertauskuva.

Hindulaisissa ja buddhalaisissa maissa niitä on siksi joka puolella temppeleissä, patsaissa jne.

Vierailija
33/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko juutalaiset miespoliisit käyttää kipaa?

Vierailija
34/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä pastafarit pastasiivilää?

Vierailija
35/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalaisilla ei ole tapana uhriutua jokaisesta asiasta ja vaatia ties mitä uskontoon liittyvää, että pystyvät elämään täällä Suomessa.

Vierailija
36/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistien on turha nyt itkeä. Itse olette olleet vastustamassa kristittyjä ja vaatimassa lähes Islamin hyväksymistä yhteiskuntaan.

Moni ateisti hoki sitä miten Islam on parempi kun se ei käännytä.

Voi teitä hyväuskoiset ateistit. Kuinka monessa teidät on jo käännytetty. Ja huivitkin tulee olemaan.

0/5

Vierailija
37/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistien on turha nyt itkeä. Itse olette olleet vastustamassa kristittyjä ja vaatimassa lähes Islamin hyväksymistä yhteiskuntaan.

Moni ateisti hoki sitä miten Islam on parempi kun se ei käännytä.

Voi teitä hyväuskoiset ateistit. Kuinka monessa teidät on jo käännytetty. Ja huivitkin tulee olemaan.

En muista kenenkään sanoneen mitään tällaista.

Mielestäni uskonto on yksityisasia eikä saa näkyä missään valtion hommissa.

Vierailija
38/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse alennat naisten arvoa, kun valehtelet etteivät naiset itse valitse huivia. Minä ainakin valitsin ihan itse käyttää huivia, vaikka vanhempani ja puolisoni suhtautuvat siihen kielteisesti.

Naiset pakotetaan käyttämään huivia.

Luin joskus kun lentokoneen laskeutuessa Iraniin vedettiin huivit päähän. Oli pakko.

Jos olisi pukeuduttu vapaan tahdon mukaan olisi jouduttu vankilaan.

Vierailija
39/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus kun lentokoneen laskeutuessa Iraniin vedettiin huivit päähän. Oli pakko.

Käsittämätöntä! Itse olen naturisti ja poliisi on kanssa aina kimpussa. Pitäisi kuulemma vetää housut jalkaan vaikken todellakaan halua ideologisista syistä.

Vierailija
40/40 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä! Itse olen naturisti ja poliisi on kanssa aina kimpussa. Pitäisi kuulemma vetää housut jalkaan vaikken todellakaan halua ideologisista syistä.

Jos ei sinulla ole asiaan liittyvää kerrottavaa niin noilla älynlahjoilla kannattaisi olla ihan hiljaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä