Elämä ei kiinnosta minua, mutta lasten takia en voi tappaa itsenäni
Kaikki tuntuu tylsältä ja turhalta, mikään ei kiinnosta ja inhoan ihmisten kanssa tekemisissä olemista.
Kommentit (9)
Sama juttu, mutta mulla ei ole lapsia. En viitsi tappaa itseäni, koska äitini ja siskoni kärsisivät. En kuitenkaan elä, olen vain. En ole tekemisissä kenenkään kanssa jos ei ole pakko.
Vittu mitä luusereita...joutaisitte mennä, siskot ja äitit vain tekosyitä...
Vittu mitä luusereita...joutaisitte mennä, siskot ja äitit vain tekosyitä...
En tee itsaria, koska pelkään että piru ei anna mun levätä rauhassa haudassa ja mulle tulee kylmä tai krematoriossa liian kuuma.
Musta kannattaa elää ja nauttia siitä elämästä vaikka paskaa tulisikin niskaan. Ihan vaan siitä vitutuksen ilosta mikä siitä tulee muille. ;)
Ei sitä voi nauttia elämästä, jos oikein mikään ei tunnu nautittavalta. Varsinkaan en tajua, että pitäisi nauttia elämästä ihan vit.... ilosta.
Jos tämä huippupinnallinen maailma jotakuta jaksaa kiinnostaa, niin se on jonkinlainen ihme. Kenelläkään ei ole mitään arvoa, ellei ole kaunis ja toimelias, menestyvä. Kuka jaksaa koko ajan miettiä, että on kroppa ja naama kunnossa ja miten edetä työputkessa ja kuinka hieno auto, asunto, vaatetus jne. on - ei vaan jaksa.
Siihen, etten jaksa on syy - krooninen sairaus, jota en ole itse aiheuttanut ja joka ei ole masennus, mutta alkaa vähitellen masentaa.
Monet maailman ihmiset kärsivät monenlaisista asioista ja monia kärsimyksiä aiheuttavat myös muut ihmiset. 30.000 lasta päivässä kuolee nälkään ja aika monta ylipainon aiheuttamiin ongelmiin - hullu maailma, jossa soditaan, kilpaillaan ja kadehditaan... Loputtomasti huonoa puolia - joitain hyviäkin, mutta vähemmän näkyvissä, kun ei niistä uutisissa tai lehdissä kerrota - ei juuri netissäkään...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:00"]
Kaikki tuntuu tylsältä ja turhalta, mikään ei kiinnosta ja inhoan ihmisten kanssa tekemisissä olemista.
[/quote]Vai on mielessä käynnyt, täältä liian helpolla karkaaminen ! Ei täältä karata, vaan kannetaan vastuuta tekemisitämme. Kyllä se viimeine päivä joskus tulee pyytämättäkin ja jopa yllätyksenä ja juuri silloin kun sitä ei toivoisi. Täytyy vain puskea eteenpäin ja nauttia niistä vähistäkin hyvistä hetkistä mitä on.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:00"]
[/quote]Vai on mielessä käynnyt, täältä liian helpolla karkaaminen ! Ei täältä karata, vaan kannetaan vastuuta tekemisitämme. Kyllä se viimeine päivä joskus tulee pyytämättäkin ja jopa yllätyksenä ja juuri silloin kun sitä ei toivoisi. Täytyy vain puskea eteenpäin ja nauttia niistä vähistäkin hyvistä hetkistä mitä on.
[/quote]
Onpa näkemys. Kukaan meistä ei ole alunperinkään pyytänyt päästä tänne, mutta silti pois lähteminen nähdään "karkaamisena". Joillekin rikollisille suodaan kuolema eikä edes ängetä näille vastuuta, mutta viattomat ihmiset joutuvat jäämään tänne kantamaan sitä näidenkin edestä.
Huomionhakuiset luuserit!