Absurdia, sain taas selittää miehelle omaa anatomiaansa...
Mieheni kutsuttiin jonkinlaiseen eturauhastutkimukseen, johon hän aikoi suostua. Kysyin vähän ihmetellen että eikö häntä hirvitä mahdollisten toimenpiteiden intiimiys, kun hän on niin ujo tällaisten asioiden suhteen. Tässä vaiheessa selvisi että mies luuli eturauhasen jotenkin tarkoittavan samaa asiaa kuin kilpirauhanen!
Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta kun saan selostaa miehelle omaa anatomiaansa... Biologia ei ilmeisesti ole ollut koulussa lempiaine nro 1. Ärsyttää kun toinen antaa itsestään aivan vajaan vaikutelman tuolla lailla! Onneksi asia selvisi ennen tutkimukseen menoa :O
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:46"]
Et olisi paljastanut. Miehesi ilme olisi varmaan ollut näkemisen arvoinen, kun hänelle olisi selvinnyt mitä kautta sitä rauhasta tutkitaan.
[/quote]
Mutta kilpirauhasen tutkiminen sitä kautta vasta vekkuli temppu olisikin.
Miten niin onneksi? Ikävä tutkimus, mutta hyvin tärkeä. Mieluummin antaisin omani mennä tietämättä mihin on menossa kun kertoisin tutkimuksen laadun jos tietäisin että muuten jää tutkimatta.
Oli varmaan hihitellyt nolona bilsantunneilla:)
Toivttavasti kaikki on hyvin, minun mieheni menee myös tutkimuksiin oireiden takia. Jännittää:(
Oisin kyllä niin halunnut nähdä tämän keskustelun! :)
Onko tämä se sama mies, joka huolissaan lääkäriltä kysyi, voiko ympäristön bakteerit vahingoittaa kohdussa olevaa sikiötä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:37"]
Onko tämä se sama mies, joka huolissaan lääkäriltä kysyi, voiko ympäristön bakteerit vahingoittaa kohdussa olevaa sikiötä?
[/quote]
Haha, ei ole :D Vaikka tuon tyyppisiä hassuja kysymyksiä mies on aina kysellyt :) Kuuluu mm. siihen kategoriaan joka on kuvitellut että naisen virtsaputki jotenkin yhdistyy emättimeen..... Eli ei siis tajua että kyseessä on kaksi aivan erillistä asiaa.
-ap
[/quote]
Miksi tuo on hölmö kysymys? Kyllähän esim. listeria-bakteeri voi olla sikiölle vaarallinen, jos äiti sen saa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:02"]
[/quote]
Miksi tuo on hölmö kysymys? Kyllähän esim. listeria-bakteeri voi olla sikiölle vaarallinen, jos äiti sen saa.
[/quote]Mutta se on ihan eri asia kuin että äiti istuisi vaikkapa tuolilla ilman housuja, ja siinä siitä oli kyse.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:42"]
Mieheni kutsuttiin jonkinlaiseen eturauhastutkimukseen, johon hän aikoi suostua. Kysyin vähän ihmetellen että eikö häntä hirvitä mahdollisten toimenpiteiden intiimiys, kun hän on niin ujo tällaisten asioiden suhteen. Tässä vaiheessa selvisi että mies luuli eturauhasen jotenkin tarkoittavan samaa asiaa kuin kilpirauhanen!
Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta kun saan selostaa miehelle omaa anatomiaansa... Biologia ei ilmeisesti ole ollut koulussa lempiaine nro 1. Ärsyttää kun toinen antaa itsestään aivan vajaan vaikutelman tuolla lailla! Onneksi asia selvisi ennen tutkimukseen menoa :O
[/quote]
mistä tollaisia pölvästejä löytää ?, vaikka provo onkin, silti nykynuoret ei tiedä mistään mitään
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja kondylooma tarttuu myös sikiöön jossain tapauksissa. Visvasyylä on pirullinen sukupuolitauti.
Et olisi paljastanut. Miehesi ilme olisi varmaan ollut näkemisen arvoinen, kun hänelle olisi selvinnyt mitä kautta sitä rauhasta tutkitaan.
[/quote]
Olisi varmaan luullut lääkäriä joksikin pervoksi hyväksikäyttäjäksi, joka haluaa vain työntää sormensa miehen paikkoihin muka "kilpirauhastutkimuksen" varjolla. :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:08"]
[/quote]
Olisi varmaan luullut lääkäriä joksikin pervoksi hyväksikäyttäjäksi, joka haluaa vain työntää sormensa miehen paikkoihin muka "kilpirauhastutkimuksen" varjolla. :D
[/quote]
Hahaha, mies on niin arka että ei varmaan olisi puhunut paikan päällä mitään, olisi vain tullut kotiin silmät järkytyksestä levällään xD
Kyllä silti ihmettelen ettei joka miehelle ole eturauhasen sijainti selvillä, eturauhasvaivoista on olemassa niin paljon erilaisia mainoksiakin. Minäkään en ole niiltä välttynyt vaikka olen nainen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:42"]
[/quote]
mistä tollaisia pölvästejä löytää ?, vaikka provo onkin, silti nykynuoret ei tiedä mistään mitään
[/quote]
Ne pölvästit on niitä, joita ei koulu kiinnosta eikä lukeminen vapaa-ajallakaan....
Mä olen saanut selittää vähän liian monelle kolmekymppiselle miehelle, että "erektio on veren pakkaantumista penikseen" :D Suurin piirtein tärkein asia miehille maailmassa, mutta ei tiedä, miten se muodostuu kropassa :D :D
Tämä siis, kun nämä sankarit ovat ihmetelleet, että miten halvaantunut mies voi harrastaa sekisä...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 10:39"]
Mä olen saanut selittää vähän liian monelle kolmekymppiselle miehelle, että "erektio on veren pakkaantumista penikseen" :D Suurin piirtein tärkein asia miehille maailmassa, mutta ei tiedä, miten se muodostuu kropassa :D :D
Tämä siis, kun nämä sankarit ovat ihmetelleet, että miten halvaantunut mies voi harrastaa sekisä...
[/quote]
Tuota en muuten ainakaan minä tiennyt, en ole koskaan tullut ajatelleeksi :O
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:01"]
Mutta kilpirauhasen tutkiminen sitä kautta vasta vekkuli temppu olisikin.
[/quote]
Reps :D
Hmm, en minä ainakaan muista että biologiantunneilla olisi puhuttu mitään eturauhasesta. Puhuttiinko?
Nyttemmin olen kyllä oppinut että tuolta pyrstön kautta niitä pääsee tunnustelemaan. Silti en oikeastaan edes varmasti tiedä mikä on eturauhasen tehtävä, tuottaako se siemennestettä?
Mies 38 v.
En minäkään muista kyllä biologian tunnilta yhtään mitään eturauhasesta. Muistaakseni asia selvisi minulle kun nuorena katsoin Road trip leffan. Jälkeenpäin viimevuosina siitä tutkimuksesta on saanut jo omakohtaisia valitettavasti. M43
Miten aloittajan miehelle kävi tutkimuksessa?