Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin oikeusjutun ja toisen osapuolen tulee maksaa minulle. Osaatko sanoa, että pitääkö minun tehdä jotain saadakseni nuo rahat?

Vierailija
08.07.2020 |

Ei minulta ole edes kysytty tilinumeroa. Lähetetty vain oikeudesta loppulausunnot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten tuomion saanut suorittaa maksut, jos tilinumeroa ei edes kysytty?! Pitääkö minun itse toimittaa se johonkin?

Vierailija
2/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomitulla ei ole tuloja niin sinun tulee laittaa saatavasi ulosottoon. Valtiokonttori saattaa korvata jotain, riippuu tapauksesta. Oliko sinulla asianajaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran joutunut itse maksumieheksi.

Otin itse yhteyttä asianomistajaan, hän antoi tilinumeronsa ja maksoin korvaukset hänelle.

Yleensä kyllä kukaan ei ole vapaaehtoisesti korvauksia halukas maksamaan, eli ulosoton kautta pitää hakea.

Onko sinulla asianajajaa, he yleensä pistävät vireille nuo korvausten perinnät.

Vierailija
4/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää mennä henkilökohtaisesti laittamaan saatava ulosottoon, asianajaja ei hoida sitä. valtiokonttoriin hakemus täytyy tehdä tietyn ajan sisällä, en tiedä mikä se on nykyisin. ei ne paljoa summasta maksa, olisko enää jotain 10-20%?

Vierailija
5/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa yhteyttä paikalliseen sovittelutoimistoon. Käytte sovittelussa ja teette maksusopimuksen, millä aikataululla ja paljonko kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan