5-henkinen perhe Ruotsiin
Auto olis tarkoitus ottaa mukaan. Lapset iältään 4-10 vuotta. Onko pakko ottaa kaksi hyttiä vai meneekö yhteen? Autopaketissa oli vaan, että 2-4 aikuista...
Kommentit (9)
Miettisin vielä lähtisinkö ollenkaan
Viikkarilla on nyt autotarjous 2-4 hengelle.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 12:33"]
Miettisin vielä lähtisinkö ollenkaan
[/quote]
miksi?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 12:36"]
Viikkarilla on nyt autotarjous 2-4 hengelle.
[/quote]
Mihis se yks ylimääräinen sit laitetaan?
viikkarilla on B4L hytti (iso hytti parisängyllä ja kerrossängyllä. Itse ollaan reissattu sillä niin, et pienin meidän kans parisängyssä. Siljalla muistaaksei on pakko ottaa kaks hyttiä tai perhehytti, joka on hävyttömän kallis.
Yhden alle 12-vuotiaan voi ottaa ilman omaa vuodetta maksutta Tallink Siljalla eli mahtuisitte silloin 4 hengen hyttiin.
Meillä myös viisihenkinen perhe ja ollaan oltu Viking Linellä B4L-hytissä sekä ihan tavallisessa hytissä. Olen nukkunut pienimmän kanssa samassa sängyssä eri suuntiin. Hyvin ollaan mahduttu, vaikka lapset hieman vanhempia kuin teidän.
Viime kesänä mentiin, 2 aikuista 3 lasta 7 - 13 vuotiaat. Mä nukuin nuorimman kanssa samassa sängyssä, eli yhdellä hytillä päästiin.
Perhehyttiin varmaan mahdutte? Kannattaa soittaa suoraan asiakaspalveluun eikä varata netin kautta. Siljalla ainakin on perhehyttejä johon mahtuu viisi. Varmaan Viikkarillakin. En kyllä tiiä onnistuuko autopakettitarjous siihen, jos on tiukkaan määritelty hyttityyppi. Kannattaa siis soittaa!