Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo woltista tilaaminen tapahtuu jos asuu kerrostalossa?

Vierailija
08.07.2020 |

Tuleeko ilmoitus, että ruoka on perillä ja menen sinne alas vastaanottamaan ruuan? Vai miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minä en ole ikinä viitsinyt tilata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat lisätiedoissa tarkat tiedot, mistä ovesta pääsee sisälle ja summerin numeron tai ovikoodin. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa lisätiedot-kenttään, että odotat rappukäytävän ovella (englanniksi).

Vierailija
4/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että suurin osa on rauhiksia, vainoamisia on tapahtunut kun niillä sun tiedot.

Vierailija
5/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat lisätiedoissa tarkat tiedot, mistä ovesta pääsee sisälle ja summerin numeron tai ovikoodin. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa lisätiedot-kenttään, että odotat rappukäytävän ovella (englanniksi).

Ei kannata antaa mitään koodeja tai muita tietoja niille, voi haluta jotakin muuta kavereineen

Vierailija
6/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on foodorasta tuotu 5.kerroksen ovelle, kun olen laittanut heille asunnon numeron ja kerroksen, ja avannut heille oven summerilla. Kun on pieniä lapsia niin en jaksa lähteä alaovelle vastaan

Vierailija
7/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa tämä koodi tilaukseen niin saa ilmaisen kuljetuksen: 5U1T

Vierailija
8/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se toimi samalla tavalla kuin muukin kotiinkuljetus. Jos alaovi on auki, tuodaan kotiovelle asti. Jos ei ole, haet alaovelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme