Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ois sellainen ammatti, josta kellään ei olisi pahaa sanottavaa?

Vierailija
05.05.2013 |

vaan olisi arvostettu ammatti, jota ei haukuttaisi. 

Itselleni ei tule mieleen yhtään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kirjastonhoitajia harvoin haukutaan, muttei varmasti erityisesti arvostetakaan. Ainakaan se ei näy palkassa...

Vierailija
2/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että en kyllä keksi minäkään :D Yritin miettiä kaikki kirjastonhoitajat ja viherpalvelun työntekijät mutta ainahan joku keksii jotain valittamista niistäkin x)

Ehkä ratapihatyöntekijät vr:llä? Kasaavat junia ihan rauhassa siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösuunnittelijaa ammattina en ole kuullut ikinä haukuttavan. Tosin he ovat insinöörejä, joita sitten taas haukutaan omana ryhmänään. Puheterapeutti ja viittomakielen tulkki saavat harvoin haukkuja osakseen yleisellä tasolla, asiakkailtaehkä kyllä. Elintarviketeknikko ja muut vähemmän tunnetut ammatit voisivat olla sellaisia, mutta teknikoita ei enää kouluteta, joten mikä tuon sitten korvanne? Ornitologi, patologi, laborantti, kemisti, haukutaanko näitä? 

Vierailija
4/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastontätejä harvemmin haukutaan, muttei varmaan kauheasti arvostetakaan. Monesti mielletään vähän suojatyöpaikoiksi ja kirjastoissahan näkee myös paljon sellaisia vähän "vempuloita" töissä.

Arkistopäällikkö on vähän samaan suuntaan, mutta oisko mielikuva arvostetumpi? Ei kuulosta niin paljon tukityöllistämispaikalta, kuten kirjasto.

Vierailija
5/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan, sillä eräiden ihmisten paha tahto on ehtymätön luonnonvara. Mutta ei noista omaan elämäänsä pettyneistä katkerista myrkkytynnyreistä kannata välittää; töihin vain hyvillä mielin!

Vierailija
6/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotiemme veteraani valtion sairaalassa kirurgina ilman palkkaa leikkaamassa vain köyhiä potilaita.

Vierailija
7/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuuko kukaan arkkitehtejä? Suomalaista rakentamista kyllä, mutta senkin osalta taidetaan haukkua enemmän niitä raksafirmoja.

Vierailija
8/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:25"]

Haukkuuko kukaan arkkitehtejä? Suomalaista rakentamista kyllä, mutta senkin osalta taidetaan haukkua enemmän niitä raksafirmoja.

[/quote]

Haukkuu, suunnittelijat jotka joutuvat piirtämään arkkitehtien kuvien päälle ts. käyttämään niitä pohjana. Terkuin se joka on suunnittelualalta. Lisäksi, kyllähän nuo isot ja kuuluisat arkkitehtuuriset taidonnäytteet ovat saaneet julkistakin arvostelua osakseen. 

Vierailija
9/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM? 

Vierailija
10/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ammatti on hyvä mistä ei oikein tiedä että mitä tekee työkseen, jolloin sitä ei voi arvoastella. Itse olen automaatiosuunnittelija ja jos sitä kysyy teollisuutta tuntematon, niin  usein kysytään suraavaksi että mitä teen työssäni. No toki siinä vaiheessa kun ihminen saa tietää että touhuan koneiden automatisoinnin parissa, niin huomautetaan että ihmisiltä menee työpaikat. No mielummin teen työkseni koneita, kuin liimaisin pahvipakkauksia, jonka voi tehdä koneella.

Vierailija
11/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:n ratapihatyöntekijät... Laiskoja ja saamattomia eivätkä voisi tehdä työtään nykyisellä tavalla, mikäli VR:llä olisi kilpailijoita.

Vierailija
12/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:25"]

[/quote]Arkkitehdithan pilaa kaikki rakennuskset ja hyvät ratkasut, jos ei teknisesti, niin sitten vähintää taloudellisesti.

Vierailija
13/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies.

Kirjastonhoitajien arvostelua olen kuullut paljonkin, miksi pitää olla yliopistotutkinto jne.

Kärjistettynä kaikki julkisen sektorin työpaikat ovat tarpeettomia suojatyöpaikkoja, töitä tehdään tehottomasti jos lainkaan. Lääkärit ja sairaanhoitajat ovat sekä arvostetuimpia että samalla haukutuimpia. Opettajat myös. Hallintotehtävät pitäisi kaikki lakkauttaa. Yliopistoissa tehdään nollatutkimuksia ja päivystävät dosentit laukovat itsestäänselvyyksiä.

Yksityisellä puolella hyvin tuottavaa työtä tekevät ja koulutukseen nähden hyvätuloiset ovat pahinta pohjasakkaa ja wt:tä. Johtoporras taas on rahanahnetta ja psykopaattista saneeraajaporukkaa. Konsulteista tai myynnin kanssa tekemisissä olevista ei tarvitse edes kirjoittaa.

Maajussit nostelevat tukiaisia ja elävät meidän rahoilla. Nehän haiseekin pahalta tai vaihtoehtoisesti ovat Björn Wahlrooseja.

Yksityisillä palvelualoilla työskentelevät ovat myös wt:tä, hyi. Ammatti on vähän sama kuin piialla tai rengillä, siksi halveksunta on hyvä osoittaa ihan avoimestikin kun itse on maksavana asiakkaana. Pk-yrittäjät ne vasta riistoporvareita ovatkin, työnantajina aivan kamalia ja palvelukulttuuri Suomessa on yleensäkin aivan kammottavaa.

Vierailija
14/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:22"]

Sotiemme veteraani valtion sairaalassa kirurgina ilman palkkaa leikkaamassa vain köyhiä potilaita.

[/quote]

Reps:)

Vierailija
15/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudankaivaja, tai obduktiopreparaattori tuli itsellä mieleen, kuolleet kun eivät valita.

Vierailija
16/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on varastopäällikkö. En ole koskaan kenenkään kuullut hänen ammattiaan arvostelevan. Varastotyöntekijät on tietty ihan luusereita;)

Vierailija
17/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:03"]

Mun mies on varastopäällikkö. En ole koskaan kenenkään kuullut hänen ammattiaan arvostelevan. Varastotyöntekijät on tietty ihan luusereita;)

[/quote]

Varastotyöntekijät arvostelee varmasti. Aina alaiset tai ainakin joku heistä arvostelee pomoa, oli pomo millainen tahansa. 

Vierailija
18/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No niiltä varastotyöntekijöiltä pitäisi asiaa kysyä myös. Toisekseen minä en ihan hirveästi arvosta sellaisia pikkupomoja just jossain pikaruokapaikoissa tai varastoissa, jotka itse pitää alaisiaan luusereina. Kuka sitä työtä arvostaa, ellei edes oma esimies.

Vierailija
19/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä siellä varastossa millään päälliköllä tekee? Ihan turha menoerä, annettais nekin rahat niille, jotka töitäkin tekee eikä vaan pomoile siellä. Tämä oli sitten huumoria.

Vierailija
20/27 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäreitä harvoin haukutaan.

Mitä tahansa rakennetaan niin aina se on arkkitehdin vika...