Eikö ruutu.fi ohjelmia todellakaan voi kelata??
Kommentit (10)
Ei onnistu. :/ Vai onko mun selaimessa joku vika?
Kun hiiren vie ohjelmaikkunan päälle, alareunassa näkyy harmaapinkki, öh, aikajana. Klikkaamalla johonkin kohti janaa ohjelma hyppää eteen/taaksepäin. Itselläni on adblock, joten voin hyppiä vaikka alusta suoraan loppuun, mutta ilmeisesti ilman adblockia hyppiminen onnistuu vain seuraavaan "mainoskatkoon" saakka?
Mulla ei tapahdu yhtään mitään vaikka kuinka yritän klikkailla sitä "aikajanaa". Mikä ihme mulla on vikana tuossa?? Turhauttavaa, kun ei jaksaisi kahden tunnin ohjelmaa kokonaan nyt katsoa.
Kokeile nyt ensiapuna päivittää selain ja Flash Player tai kokeilla jollain toisella selaimella.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 00:06"]
Ei onnistu. :/ Vai onko mun selaimessa joku vika?
[/quote]
Havaintojeni mukaan Ruudun kelauspalkki ei toimi, jos Adblock Plus -lisäosa on käytössä Firefoxissa. Luultavasti voi olla sama juttu muillakin selaimilla
Adblock Plus on käytössä, se sitten varmaan syy, koska nyt kokeilin Explorerilla ja toimii. Jes! :) Mä olen tuskaillut tuota aina, mutta nyt vasta tajusin kokeilla eri selaimella.
Kiitti teille!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 00:22"]
Adblock Plus on käytössä, se sitten varmaan syy, koska nyt kokeilin Explorerilla ja toimii. Jes! :) Mä olen tuskaillut tuota aina, mutta nyt vasta tajusin kokeilla eri selaimella.
Kiitti teille!
[/quote]
Jos Adblock Plussan poistaa käytöstä ruutu-sivustolla, joutuu katsomaan mainoksia, mutta pystyy kelaamaan. Kumpi on suurempi haitta, sen voi jokainen itse miettiä.
Hankkikaa tv-kaista pienellä rahalla kaikki kanavat! näkee pari kuukautta jälkeen päin.
Vedät siitä palkista nappulaa siihen kohtaan ku tahot. Mainoksia ei voi kelata.