Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jokseenkin hupaisaa, kun tuotteen nimi on Suolatikku, niin siinä on erikseen huomautus, että "voimakassuolainen".
08.07.2020 |
Aika yllättävää...
Kommentit (2)
Mielenkiintoista että suolasta pitää erikseen varoittaa, sokerista ei. Ajatella jos kokispullossakin olisi "varoitus, voimakassokerinen!"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta eikö se pitäisi mainita ensin se mitä on eniten? Tuossa on kuitenkin enemmän tikkua kuin suolaa.