Venäläiset fb:ssä kommentoi törkeästi Suomea
Siis nyt pari kertaa nähnyt kun jotain suomalaista lehtijuttua on joku kommentoinut venäjäksi ja olen katsonut käännöksen, molempina kertoina kommentti oli Suomea vähättelevä ja sellainen että Suomi toimii väärin.
Pssst, mitäpä jos vaan muuttaisitte pois ? :)
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti:) Myös mua arvostellaan toisinaan tsaariperheen murhasta, Stalinin vainoista, pystyynlahoavista mökeistä Karjalassa sekä siitä, että venäläiset naiset käyttävät paljon parfyymia. Enhän minä noille asioille mitään voi, vaikka olenkin syntyperältäni venäläinen:)
Mitä mieltä Suomen venäläiset ovat Suomen islamisaatiosta kehitysmaaväestöllä?Tulevatko venäläiset auttamaan meitä siinä vaiheessa kun emme heille enää pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti:) Myös mua arvostellaan toisinaan tsaariperheen murhasta, Stalinin vainoista, pystyynlahoavista mökeistä Karjalassa sekä siitä, että venäläiset naiset käyttävät paljon parfyymia. Enhän minä noille asioille mitään voi, vaikka olenkin syntyperältäni venäläinen:)
Mitä mieltä Suomen venäläiset ovat Suomen islamisaatiosta kehitysmaaväestöllä?Tulevatko venäläiset auttamaan meitä siinä vaiheessa kun emme heille enää pärjää?
Älä kysy neukuilta mitään, he eivät ole ystäviämme eivätkä tule koskaan olemaan. Älä ikinä luota yhteenkään neukkuun.