Siis uiko joku aikuinen ihminen vielä koiraa?
Hämmästyin, kun näin uimahallissa jonkun naisen, joka polski menemään sillä lasten koiratyylillä. Ei muuten ollut kovin nopeaa menoa, ja aika moni oli suivaantunut tähän radan tukkijaan..
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:51"]
Meidän uimahallissa on radat kuntouimairelle ja loppu on varattu päivällä vesijuoksijoille päivällä koululaisille tai loma-aikaan uimakoululaisille- illalla sitten kilpailjoille. . Meille hitaahkoille rintauimareille ei ole mitään, eikä kehittyä voi kun ei ole harjoittelupaikkaa. Lopetin uimahallissa käymisen kokonaan. Tykkkäisin uida, mutta mulle ei ole rataa. Lasten altaaseenkaan ei saa mennä ja se on kovin pieni.
[/quote]
Siis aamulla vesijuoksijoille tai vesijumppaajille joskus.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:24"]
En mä ainakaan ui. Mä uin käsipohjaa jokapaikassa. Mökillä, uimarannalla, uimahallissa.
[/quote]
Voi jeesus...
[/quote]
Voi jeesus sulle joka kirjoitit voi jeesus, osta vähän huumorintajua kaupasta.
Monet ihmiset eivät osaa uida lainkaan. Silloin voisi kuvitella että koiraa uiminenkin olisi parempi vaihtoehto kuin upota, vai mitä ap?
Idioottimaista sanoa, että vaan nopeat kuntouimarit saisi mennä halleihin. Uinti on parhaita liikuntamuotoja ihan kaikille. Samalla logiikalla ei mummot saisi liikkua ulkona, koska mua ainakin ärsyttää, jos tukkii jalkakäytävän hitaalla kävelyllään, jäis kotiin jos ei osaa kävellä nopeasti?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:58"]
Idioottimaista sanoa, että vaan nopeat kuntouimarit saisi mennä halleihin. Uinti on parhaita liikuntamuotoja ihan kaikille. Samalla logiikalla ei mummot saisi liikkua ulkona, koska mua ainakin ärsyttää, jos tukkii jalkakäytävän hitaalla kävelyllään, jäis kotiin jos ei osaa kävellä nopeasti?
[/quote]
Meillä on tuosta jotkut antaneet palautetta hallissa, että kun on ratoja vain kuntouimareille ja vesijuoksijoille, koululaisille yms. Vastaus on ollut, että sinne kuntoradalle saa mennä hitaammatkin ja siellä vesijuoksijoiden seassa saa myös uida - koululaisten ja kilpailijoiden aikaan ei ole suotavaa. Mutta vesijuoksijoiden sekaan ei mahdu ja ensimmäisessä vaihtoehdossa ne kuntouimarit itse alkavat naputtaa..ratoja on käytössä kaksi.
Minä uin koiraa. En yliliikkuvien nivelten takia uskalla muuta tekniikkaa käyttää ja sitä se lääkärikin suosittele. Tosin en ole kyllä tekniikkaan nähden mitenkään hidas.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:58"]
[/quote]
Meillä on tuosta jotkut antaneet palautetta hallissa, että kun on ratoja vain kuntouimareille ja vesijuoksijoille, koululaisille yms. Vastaus on ollut, että sinne kuntoradalle saa mennä hitaammatkin ja siellä vesijuoksijoiden seassa saa myös uida - koululaisten ja kilpailijoiden aikaan ei ole suotavaa. Mutta vesijuoksijoiden sekaan ei mahdu ja ensimmäisessä vaihtoehdossa ne kuntouimarit itse alkavat naputtaa..ratoja on käytössä kaksi.
[/quote]
Siinähän naputtaa! Yleisessä uimahallissa saa kaikki käydä uimassa, ja jos on nopeampi kuin toinen, uikoot ohitse, kyllä se rata yleensä on sen verta leveä että siinä mahtuu ohittamaan!
Meidän uimahallissa on radat kuntouimairelle ja loppu on varattu päivällä vesijuoksijoille päivällä koululaisille tai loma-aikaan uimakoululaisille- illalla sitten kilpailjoille. . Meille hitaahkoille rintauimareille ei ole mitään, eikä kehittyä voi kun ei ole harjoittelupaikkaa. Lopetin uimahallissa käymisen kokonaan. Tykkkäisin uida, mutta mulle ei ole rataa. Lasten altaaseenkaan ei saa mennä ja se on kovin pieni.