Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, jotka EIVÄT ole mitanneet peniksensä kokoa?

Vierailija
08.07.2020 |

Kaverini väitti hänen miehensä olevan tällainen. Ja minä en usko. Eli miehet, onko teistä joku muka tällainen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä sen tietenkin mitannut, jotta osaan ostaa oikean kokoisia kortsuja.

Vierailija
2/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin pienen omaa, niin enpä usko että haluaa itseään enää mittaamalla lisää alentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvassa sellaisten täytyy olla. Itse muistan mittanneeni ekan kerran varmaan 12-13 -vuotiaana.

Vierailija
4/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kuulun tosi pieneen vähemmistöön kun en ole. Mutta penikseni paksuuttaa hämmästellyt yksi nainen vaati ehdottamasti saada mitata sen ja otti vielä valokuvankin siitä!

Vierailija
5/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen. Aiemmin olin kuvitellut olevani pieni. Kun useampikin nainen oli kehunut kokoa niin pakkohan se oli lopulta mitata.

18/16

Vierailija
6/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole mitannut. Arvelen sen olevan 15,7 cm:n paikkeilla juhlakunnossa.

Vierailija
7/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo mittasi kerran. Ei uskonut etten ole itse koskaan mitannut. Oltiin oltu silloin jo vuosia yhdessä. Ollaan edelleen.

Tulos oli itselle yllätys onneksi ylöspäin.

Vierailija
8/18 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitannu, mutta gerbiilin kerran päästin boksereihin. Piti hoitaa isosiskon gerbiilejä ja en tiiä, miksi niin tein. Olin varmaan 12-vuotias ja vieläkin kuumottaa, et mitä ois voinu käydä.

Vierailija
9/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvassa sellaisten täytyy olla. Itse muistan mittanneeni ekan kerran varmaan 12-13 -vuotiaana.

Heh, samoin. Olin muutenkin aika ajoissa kehittynyt ja kuulin siis uimalassakin ikäisiltäni luokkakavereilta naljailua vehkeestäni. Itsellä oli jo tuolloin ihan täys karvoitus yms. Ja mitta silloin oli reipas 16cm. Nykyään se on 18-19cm ja olen sen täälläkin todistanut, ettei tarvitse mennän siihen taas.

Vierailija
10/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, samoin. Olin muutenkin aika ajoissa kehittynyt ja kuulin siis uimalassakin ikäisiltäni luokkakavereilta naljailua vehkeestäni. Itsellä oli jo tuolloin ihan täys karvoitus yms. Ja mitta silloin oli reipas 16cm. Nykyään se on 18-19cm ja olen sen täälläkin todistanut, ettei tarvitse mennän siihen taas.

Ihan kauhean trauman olet selvästi saanut, kun anonyymit nettitrollit eivät usko sun pippelin kokoa. Se voi olla tosi järkyttävä kokemus. Jaxuhali ❤️

Vierailija
11/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauhean trauman olet selvästi saanut, kun anonyymit nettitrollit eivät usko sun pippelin kokoa. Se voi olla tosi järkyttävä kokemus. Jaxuhali ❤️

🥰 Oihhh Kiitos!! Kyse ei ole siitä, vaan kun näistä kokoasioista on puhe, niin ensin kysellään mittoja ja sitten niitä ei uskota. Se jos mikä on ihmeellista tällä foorumilla, koska täällä kuitenkin näyttäis alle 20cm olevan harvinainen. Ihan sen takia se on tullut todistettua kuvan ja viivottimen kera. No eihän se tietenkään mitään auta sekään. Silti tälläkään palstalla on tuskin kukaan nähnyt todistetusti niitä yli 20cm jotka ei edes löysänä mahdu niihin kuuluisiin paperirulliinkaan.

Traumoja ei nettikirjoittelijatkaan aiheuta. Kannan oman pippelini ylpeänä. Jo teiniajoista lähtien se on tullut panohommissa selväksi, että koko riittää varsin hyvin.

Vierailija
12/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista se!!

Vierailija
13/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista se!!

😂

Vierailija
14/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole mitannut, ei se lyhene eikä pitene mittaamalla. Olen joskus ajatellut, että minkähän pituinen tuo on, mutta mittaamatta on edelleen. Ja taitaa pysyäkin. Ikää jo liki 70 v.

Vierailija
15/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pyynnnöstä mitannut yli 40-vuotiaana.

Vierailija
16/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitannut aikuisena. Kumppani mittasi joku vuosi sitten sen pituuden ja paksuuden, kun arveli sen olevan suurin hänen kokemansa. Olihan se. Mittoja on tänne turha laittaa, kun ette usko kuitenkaan.

Vierailija
17/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitannut kun ei kiinnosta. Puoliso on tyytyväinen siihen ja se riittää, itsekin ihailen seisovaa kulliani aina välillä.

18/18 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhuja, että serkun työkaverin kaiman vaimon mies olisi sellainen. En tiedä uskoako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi