Olga T:n lapset & ohjelma Livillä
Olga Temosella on niitä sijoituslapsia, niin missäköhän ovat kuvausten aikana? Kun ohjelmassa näkyy Temosten biologiset lapset. Onko kuvauksia vain silloin kun sijoituslapset biol. perheen kanssa vai miten tuo on järjestetty?
Kommentit (12)
Eikös ole vaan yksi sijoituslapsi? Vaikka kuviin eksyisikin, niin helppohan ne pätkät on jättää näyttämättä
Katoin ton uusimman jakson ja tosiaan omat lapset on mukana kokkailemassa ja muuta... Jättävätkö sitten sijarin tuosta paitsioon, en tiedä miten selittävät sille että tää on vaan meidän lapsille tää juttu...
Harvemmin niitä sijoituslapsia kuvataan mihinkään, eiköhän se ole niiden yksityisyyden suojaksi.
Kyllä mä luulen että sijoitettu lapsikin pääsee osalliseksi leivonnasta ja kokkaamisesta ja yhteisestä kivasta, mutta toki hänet on jätettävä kuvista pois koska ehkä biovanhemmat ei ole halunneet häntä näytettävän tai sos.tt on sanonut että ei saa näkyä julkisuudessa.
Tuskin siellä nyt tää yks tyttö napottaa kaapin perällä sillä aikaa kun toiset pitää hauskaa. Olen varma että hänkin on ihan perheenjäsen Temosilla. Ehkäpä osa pätkistä kuvataan niin että kyseistä lasta ei näy ja perhe saa sitten itse sellaisen version jossa hänkin on mukana?
Sijoitettua lasta ei saa kuvata julkisesti näytettäväksi. Edes lehtihaastatteluissa ei saa näkyä sijoitettuja lapsia. Kai te tämän tiesitte.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 13:48"]
Sijoitettua lasta ei saa kuvata julkisesti näytettäväksi. Edes lehtihaastatteluissa ei saa näkyä sijoitettuja lapsia. Kai te tämän tiesitte.
[/quote]
No daa... Ei tuosta ole kukaan kysynyt!
On sijoituslapsista ollut ohjelmiakin, mutta jos vanhemmet ovat kieltäneet, sitten ei näytetä, tai jos lapsi itse sanoo ettei saa kuvata, niin ei varmaan sittenkään.
Taas av:lla yritetään kaivaa ongelmaa tyhjästä. Eikö tuo nyt ole kaikille selvää, ettei sijoituslasta voi näyttää töllössä? Tuskin saa suurta traumaa, jos hetken on pois näköpiiristä tai rajataan kuvaus niin, ettei näy.
Onko noita sijoituslapsia enemmänkin, minä luulin että vain yksi? Joka tapauksessa yksi on näkynyt lehtikuvissa mutta niin, että kasvoja ei ole näkynyt. Samaa voitaisiin käyttää telkkarissakin, että kamera olisi aina lapsen selän puolella ja jos ei ole, ne pätkät leikataan pois. Olen katsellut tuota ohjelmaa vain sivusilmällä, joten en ole kiinnittänyt huomiota kuinka monta niitä lapsia edes on siinä vilahtanut. Yhdessä lehtijutussa oli mainittu, että sijoitettu lapsi on välillä myös omien biologisten vanhempiensa luona.
Mä oon luullut että niillä on vaan kaksi lasta, joista
toinen on sijaislapsi. Näin ollen siis tv:ssä näkyvistä tytöistä nuorempi.
Tosin eikös se lapsi ole ollut perheessä ihan vauvasta asti eli on esikoisen kanssa jotakuinkin saman ikäinen?
Hah parilla googletuksella selvisi että lapsia on jo neljä. :D mun käsitykset siis on jo reippaasti vanhentunutta tietoa.
(tahtoo seiskan viikkotilauksen)
Helppohan sijoitetut lapset on pitää piilossa kuvauksista. Heitä ei vaan kuvata tai ovat hoidossa jossain kuvausten ajan.