Anssi Kelan Milla. Herääkö Milla omasta asunnostaan, vai jonkun toisen? "Mul on sängyssäni mies, se olkaan tatuoitu on..."
Ja tämä jälkeen laulun päähenkilö lähtee asunnosta. Sängyssäni viittaisi siihen, että kyseessä on henkilön oma sänky ja asunto. Päähenkilö kuitenkin lähtee asunnosta ja ilmeisesti jättää miehen nukkumaan. Miksi kukaan tekisi noin jos kyseessä oma asunto?
Kommentit (25)
"hei milla sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuuuu, aina tartut tikkuuun lyhimpäään".
Vierailija kirjoitti:
"hei milla sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuuuu, aina tartut tikkuuun lyhimpäään".
"et oo mikään tyttö enäää... ja lapsellliset leikkis lopettaaa". Mun mielestä lapselllisia leikkejä ei kannata lopettaa koska sillloin "hassusta tulee pelottavaa" -apulanta (ja jokeri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"et oo mikään tyttö enäää... ja lapsellliset leikkis lopettaaa". Mun mielestä lapselllisia leikkejä ei kannata lopettaa koska sillloin "hassusta tulee pelottavaa" -apulanta (ja jokeri)
Jos ett anna sisäiselle lapselleesi lupaa leikkiä ja hengittää niin alat patomaan sisääsi negatiiivisia painolasteja jotka alkavat kummmitella.
Miksi Millan ylipäätään pitäisi hävetä sitä, että hän nuorena naisena harrastaa satunnaista seksiä? Biisiä ei kuitenkaan kirjoitettu 1950-luvulla.
Kyllä minut on parikymppisenä sinkkuna ainakin pari eri naista jättänyt sänkyynsä nukkumaan kun heidän on täytynyt lähteä töihin tai luennolle tms. Ja siis ihan edellisenä yönä olimme tavanneet. Itsekin olen samoin toiminut ainakin yhden naisen kanssa, silloin tosin toiveena oli että hän olisi vielä paikalla kun tulen takaisin yliopistolta laskuharjoituksista, kuten hän olikin. En siis pitäisi tätäkään toimintamallia ihan vieraana varsinkaan laulun Millan kaltaiselle ihmiselle.