onko muilla miehillä halin puutetta vaikka seksii on?
eli vaimolta voi saada panon mutta sen jälkeen ei jäädä rentona vierekkäin vaa aina ln muita kiireitä tms.
Kommentit (8)
Tääl ois yks ukko joka ois aina kiinni rouvassa ja halailemassa. Mutta rouva ahistuu jos iholla kiinni. Seksiä vakio kerran viikossa. Kompromissi. Useamminkin kelpaisi vaan halut ei kohtaa. Tykkäisin olla iholla, sylikkäin yms yms tuntikausia. Halipula monesti vaivaa! 20 vuotta kimpassa. Sinänsä olen onnellinen vaimoni kanssa.
No juttele vaimosi kanssa aivan kuten tänne kirjoitit. Jospa hän ei tiedä mitä haluat?
Meillä alkoi esiintyä samaa n. 20 vuotta sitten. Vaimo ahdistui kun yritin lähentyä muuten vain. Sanoin, että mulla on halipula ja haluan läheisyyttäkin kuin ennen. Sanoin, ettei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua. Kova kalu osaa ihan itsekin veltostua jos sattuu keulimaan. Sovittiin, että ilmoittaa ihan itse milloin haluaa seksiä. Lopputulos oli, että seksin määrä lisääntyi, kun paineet poistui. Vaimon mukaan menty siitä lähtien. Kyllä hän tuntee ja aistii milloin hyväilyt menee rauhattomiksi. Aina aloitetaan nukkuminen lusikkaan tai vaimo selälleen ja minä hänen kylkeen ja saattaa tuo käsi aina välillä vaeltaa. Vaimon halut täytyy siten saada syttymään jollakin keinolla ja varsinkin ennen nukkumaan menoa. Ne on ne pienet arjen tekemiset ja huomioiminen. Mulle riittää kun vaimon ehdotus, aina valmis.
Mun vaimo suorastaan kammosi halauksia. Seksiä sentää humalassa toisinaan sai. Selvinpäin ei sekään hänelle sopinut. No enää ei tarvi niitäkään miettiä, erosta 5v aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kun saisi sen panonkin niin olisi jo hyvä. Läheisyys puuttuu kokonaan ja läsnäolo. Rouvalle riittää muutama hierovaliike sormella esileikiksi ja sitten on jo kiire saada oikeaa koloon. Mun huoleksi jää itseni toiminta kuntoon saattaminen. Koko toimitus kymmeneen minuuttiin ja sitten vaimo jo kuorsaa. Mitään halimisia ennen tai jälkeen ei tunneta. Esileikit on turhia ja koko toimitus tapahtuu sängyssä ilman vaatteita ja valoja.
Joskus tullut sanottua asiasta, mutta se tietää polvien jumittumista yhteen epämääräiseksi ajaksi. Olisi ihan kiva joskus jatkaa hyväilyä pitempään ja mahdollisesti ottaa uusinta kierros.
Mä olen hankala kun kuulemma en tee muutakuin kerjään seksiä.
Meillä sama mutta minä olen nainen ja mies käyttäytyy kuin vaimosi. Ihan kamala tilanne.
YksUkko kirjoitti:
Tääl ois yks ukko joka ois aina kiinni rouvassa ja halailemassa. Mutta rouva ahistuu jos iholla kiinni. Seksiä vakio kerran viikossa. Kompromissi. Useamminkin kelpaisi vaan halut ei kohtaa. Tykkäisin olla iholla, sylikkäin yms yms tuntikausia. Halipula monesti vaivaa! 20 vuotta kimpassa. Sinänsä olen onnellinen vaimoni kanssa.
eli sama kuin aapeellä. toisille liika läheisyys on out. yksi muutama lapsi ei luulis vähentävän sitä tarvetta puolisolta.varmasti vaimo tekee aloitteen kuulema jos par viikkoo mennyt edellisestä.itse teen aloitteet 9/10 eli paljon tulee pakkeja. myöskään pelkkiä hali
pyyntöjä ei vaimo tee. tympäisee kun usein kuuluu no annapa nyt se tyyliin että äkkiä ohi, kuin mielikseni. ja esim puhelin läteen wcssä käynnin jälkeen..lämmittelyhierontaa ei oo enää kun se oli täysin minun tekemää 10v joka toisella kerralla. ja s
inä joka sanoit että puhu vaimolle-no puhuttu kuule on eikä tilanne ole muuttunut
Meillä sama mutta minä olen nainen ja mies käyttäytyy kuin vaimosi. Ihan kamala tilanne.[/quote]
Pitäiskö meidän tehdä jonkinlainen vaihdos, niin jos sitten olisi pari pariskuntaa tyytyväisiä.
Joo kun saisi sen panonkin niin olisi jo hyvä. Läheisyys puuttuu kokonaan ja läsnäolo. Rouvalle riittää muutama hierovaliike sormella esileikiksi ja sitten on jo kiire saada oikeaa koloon. Mun huoleksi jää itseni toiminta kuntoon saattaminen. Koko toimitus kymmeneen minuuttiin ja sitten vaimo jo kuorsaa. Mitään halimisia ennen tai jälkeen ei tunneta. Esileikit on turhia ja koko toimitus tapahtuu sängyssä ilman vaatteita ja valoja.
Joskus tullut sanottua asiasta, mutta se tietää polvien jumittumista yhteen epämääräiseksi ajaksi. Olisi ihan kiva joskus jatkaa hyväilyä pitempään ja mahdollisesti ottaa uusinta kierros.
Mä olen hankala kun kuulemma en tee muutakuin kerjään seksiä.