Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä ollut näin ahdistunut

Vierailija
08.07.2020 |

En minäkään loputtomiin kiusaamista jaksa.
Oma äitini tekee sellaista että hyökkää ihan yllättäen minun kimppuun sanallisesti ja sitten kun yritän käydä asiaa läpi myöhemmin, hän sanoo ei jaksa. Anna mun juoda kahvi nyt.

Kun se sanallinen kiusaaminen on todella väsyttävää ja en pääse ikinä kertomaan siitä kenellekään olen mieleltäni sairastunut. Ja en ole koskaan eläissäni ollut näin ahdistunut mitä nyt. Sydän tykyttää jatkuvasti yli 100 jopa levossa.

Mietin vaan koska en ihan oikeesti enää vaan jaksa.
Ihan kuin hänen tarkoitus olisi väsyttää mut henkisesti alakynteen ja oppia taas pelkäämään häntä.
Kuulostaa sairaalta mutta en saa tälle muuta nimeä keksittyä.

Olen menossa lääkäriin hakemaan ahdistuslääkettä etten ihan lopullisesti sekoa. Tunnen itseni vieraaksi enkä yhtään omaksi itsekseni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämääsi muitakin asioita ja ihmisiä kuin äitisi.

Vierailija
2/4 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pety jos et saakaan lääkäriltä juuri sitä mitä haluat. Lääkäri ei potilaan toivomuksia ota aina huomioon, vaikka olisi kuinka kivaa saada apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia mulle että saan jotain apua. Tiedän ettei mun tarvitse sietää tämmöstä loputtomiin.

Vierailija
4/4 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit äitiin. Niin helppoa se on. Äitisi ei tule tuosta muuttumaan ihmisenä, joten sinun pitää toimia, jos haluat tilanteen muuttuvan. Jos asut äidin luona, niin sitten hankit asunnon muualta. Jos et asu, niin eihän tässä mitään ongelmaa sitten ole. Et enää pidä yhteyttä. Ahdistuksesi johtuu äidistä, joten on parempi hoitaa juurisyytä kuin lääkitä oireita.