Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö Shiseidon tuotteita? Jos, niin mitä ja onko rahansa arvoista?

Vierailija
08.07.2020 |

Ajattelin ostaa ko. merkin silmänympärysvoiteen, mutta koska hinta on aika suolainen, olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia ihmisillä tuosta merkistä on?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, eikä todellakaan ole hintansa arvoinen.

Petyin pahasti juuri tuohon silmänympäysvoiteeseen.

En suosittele, tehokkaampia voiteita on muissa sarjoista, eikä tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

Itse olen tykästynyt Cliniquen tuotteisiin, käytän sarjasta myös silmänympärys voidetta.

Vierailija
2/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mistä ostatte?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, eikä todellakaan ole hintansa arvoinen.

Petyin pahasti juuri tuohon silmänympäysvoiteeseen.

En suosittele, tehokkaampia voiteita on muissa sarjoista, eikä tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

Itse olen tykästynyt Cliniquen tuotteisiin, käytän sarjasta myös silmänympärys voidetta.

Ok, millä tavoin petyit, tai miksi? Millaista apua odotit silmänympärysalueen ihollesi? Ap

Vierailija
4/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen apteekkikosmetikkkaa.

Vierailija
5/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen apteekkikosmetikkkaa.

Miksi? Mä käytän jo Widmerin silmänympärysvoidetta, mutta haluan kokeilla jotain toista välillä. Ap

Vierailija
6/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
7/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään perehtyy kosmetiikan kemiaan, niin huomaa että on melko turhaa maksaa ökypurkeista. Toki, jos se "luksuksen tuntu" ja esim. kauniimpi pakkaus tuo jonkun mielestä lisäarvoa, niin go ahead.

Vierailija
8/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkin miesten kasvovoiteet on 6/5

Vierailija
9/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaikutus ihoon on elämäntavoilla. Se mitä syöt ja juot, liikunta, aurinko, tupakointi, stressi, ilmansaasteet ja nukkuminen. Jos nuo ovat kohdillaan, huomaa ettei ole tarvetta kalliiseen kosmetiikkaan, samat vaikutukset saat sillä edullisemmalla apteekkikosmetiikalla.

Vierailija
10/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin vaikutus ihoon on elämäntavoilla. Se mitä syöt ja juot, liikunta, aurinko, tupakointi, stressi, ilmansaasteet ja nukkuminen. Jos nuo ovat kohdillaan, huomaa ettei ole tarvetta kalliiseen kosmetiikkaan, samat vaikutukset saat sillä edullisemmalla apteekkikosmetiikalla.

Joo, pitää ihan paikkaansa, mutta jotkut vaan tykkää käyttää kosmetiikkaa (muutakin kuin apteekissa myytävää, ja miksi se että myydään apteekissa on se autuaaksi tekevä asia ja jotenkin sallittavampi?), jotkut jopa käyttää kosmetiikkaa kaikkien noiden listaammasi asioiden l i s ä k s i. Ap

Vierailija
11/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ketju. Ap kysyy, minkä omenan hän ostaa ja kaikki sanovat, osta appelsiini.

Vierailija
12/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään perehtyy kosmetiikan kemiaan, niin huomaa että on melko turhaa maksaa ökypurkeista. Toki, jos se "luksuksen tuntu" ja esim. kauniimpi pakkaus tuo jonkun mielestä lisäarvoa, niin go ahead.

Olen jonkun verran tutustunut ja minua asia kiinnostaa. Tutkin kyllä aina mitä ostan, googletan, luen arvosteluja ja luen incejä. Joissain tapauksissa sisältö on ihan täyttä paskaa, oli se kallis tai halpa. Mutta en myöskään usko siihen että kalliit tuotteet ovat kalliita aina vain purkkiensa ja brändinsä vuoksi. Ap

Vierailija
13/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin varoissani, en maksaisi kymppejä saati satasia jostain ihmevoiteesta tai -seerumista. Samat, samalla tavalla vaikuttavat ainesosat niissä purkeissa pyörivät. Vilkaiskaa välillä INCI:ä.

Vierailija
14/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, puhdistustuotteita ja kasvonaamiota. Ovat ihanan tuntuisia ja tuoksuisia, iho jää todella pehmeäksi ja kosteutetuksi. Myös irtopuuteri on huippulaatua.

Irtopuuteri mulla on jäänyt käyttöön, koska se ei hinta-laatusuhteeltaan ole laivalta ostettuna mahdottoman kallis. Sen sijaan en raaski ostaa ihonhoitotuotteita, vaikka ihania ovatkin. Käytän markettituotteita ihonhoidossa, elämäntavat ovat kunnossa, joten ihon on hyvä näinkin.

Vierailija
15/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

merkin miesten kasvovoiteet on 6/5

Ok, haluatko kertoa vähän lisää? Esim millainen iho sinulla on, mitä tuotetta käytit ja millaisia parannuksia huomasit ihosi voinnissa? Ap

Vierailija
16/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt, puhdistustuotteita ja kasvonaamiota. Ovat ihanan tuntuisia ja tuoksuisia, iho jää todella pehmeäksi ja kosteutetuksi. Myös irtopuuteri on huippulaatua.

Irtopuuteri mulla on jäänyt käyttöön, koska se ei hinta-laatusuhteeltaan ole laivalta ostettuna mahdottoman kallis. Sen sijaan en raaski ostaa ihonhoitotuotteita, vaikka ihania ovatkin. Käytän markettituotteita ihonhoidossa, elämäntavat ovat kunnossa, joten ihon on hyvä näinkin.

Kiitos. Olen muualtakin lukenut että ko. merkin irtopuuteri on hyvä. Ap

Vierailija
17/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän eyelineria. Ihan samanlaiset viivat se piirtää kuin kaikki muutkin, mutta värin saa tummanruskeana.

Vierailija
18/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaiho

Kokeillut kyllä muutamaa tuotetta mutta en ihastunut, kallista ja tavallista

Vierailija
19/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän eyelineria. Ihan samanlaiset viivat se piirtää kuin kaikki muutkin, mutta värin saa tummanruskeana.

Mä olen vuosia käyttänyt Sensain lineria, myös ruskeana https://www.stockmann.com/product/liquid-eyeliner-nestemainen-silmanraj…

On myös hyvä.

Ap

Vierailija
20/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen merkin kallein meikkipuuteri. Ostin sen tarjoussetelillä ilman erikseen ostettavaa rasiaa. Sanoisin, että se on hyvä, mutta ei kuitenkaan ihan hintansa väärti. Minulle se myytiin tasaisen siistin pinnan ja hoitavien ominaisuuksien vuoksi. Käytän päivittäin ja en kyllä huomaa mitään hoitavuutta.  Joskus ostin matkakokoisen "pureness" tai vastaavat pusarin, kasvoveden ja voiteen. Niitä ei ole enää tullut vastaan, mutta ostaisin ehdottomasti sen puhdistustuotteen. Sopi tosi hyvin vähän herkälle iholle, joka kuitenkin kaipaa kunnon puhtauden tuntua ja sitä, että koko meikki oikeasti lähtee pois. Myös se voide oli hyvä.