Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan joskus luullut että et ole vanhempasi lapsi?

Vierailija
07.07.2020 |

Isäni on ihan suomalainen (jotain venäläisiä kaukaisia sukujuuria ehkä), mutta ruskettuu helposti ja hänellä on lähes musta kihara tukka. Itselläni nuo piirteet alkoivat tulla esiin vasta murrosiän jälkeen, olin kalpea ja vaalea lapsi.

Oltiin joskus ulkona leikkipuistossa isäni kanssa, ja olin vähän matkan päässä hänestä hiekkalaatikolla, niin joku nainen tuli kyselemään että onko minulla kaikki ok ja että tunnenko tuon miehen tms. Olin varmaan noin 5 v.

Luokanopettajani kolmannella luokalla luuli myös, että isäni olisi isäpuoleni kun oli jossain vanhempainillassa.

Nykyään olen itsekkin tummempi piirteiltäni ja rusketun tosi helposti (hiuksetkin kihartui, vaikka onkin vielä vaaleat), niin ei ole tullut mitään kommentteja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, valitettavasti olen niin samannäköinen että ilmeisesti monet ovat tajunneet kenen lapsi olen vaikkei isä ollut paikallakaan. Lapsena olin kyllä vaalea, mutta muuten kai sitten ei epäilystä.

Vierailija
2/3 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaistakin väitetty tai väitetään kun väittää että tulin Venäjältä ja mistä se sellaistakin on saanut päähänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on itseltäni kysytty että olenko adoptoinut lapseni. Olen itse tummatukkainen -ja silmäinen ja lapsellani oli vauvana ihan vaaleat kiharat ja tummansiniset silmät. Silmät muuttuivat ruskeiksi ennen kuin lapsi täytti vuoden ja ihmettelytkin loppuivat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän