Söpöintä, mitä haluaisit ottaa syliisi?
Mikä on söpöintä, mitä haluaisit ottaa syliisi?
Minä ottaisin syliini mieluiten kissanpentuja.
Kommentit (39)
Meidän perheen chihu, koska olen siihen kiintynyt. Jos sitä ei lasketa, niin joku pikkuinen kissanpentu<3 tai karitsa!
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntyneen vauvan! Se on suloisinta mitä voi olla, siis nimenomaan vastasyntynyt!
Harmi että en enää itse pääse kokemaan tuota huumaavaa onnen tunnetta! En enää ikäni puolesta voi tulla raskaaksi. Kaiken raskaana olemisen vaivan - turvonneet jalat, suonikohjut alapäässä, 9kk oksentelun, kivut ja tuskat, synnytyksen pelottavuuden, kaiken vaikean ja ikävän, unohtaa samalla sekunnilla kun saa vastasyntyneen syliinsä.
Rakastan kaikkien muidenkin lapsia, en siis vain omiani, joten kuka vaan vastasyntynyt kelpaa.
Vastasyntyneethän on aivan punaisia, ryttyisiä ja röhnän peitossa :x
Täältäkin ääni vompatille! Oma koira käy kyllä oikein hyvin vompatin korvikkeeks.
Vierailija kirjoitti:
Yhden Päivi-nimisen kaunottaren. ❤
Me Päivi-nimiset ollaan jo yli viiskymppisiä, kaukana kaunottarista :)
Oletko milloin viimeksi käynyt optikolla?
Pienen, rakkaan lapsenlapseni, syliin ja paijata. Yhteinen aika rajoitusten vuoksi vähäinen.
Kissanpentu ois kans ihana. Kissanpennun katse ja hyrinä.
Tämmösen ihanan piikkipallon. https://seura.fi/ilmiot/tiede-ja-luonto/siili-tarvitsee-apuasi-juuri-ny…
Pandavauvan 😍 ei ihan vastasyntynyttä, vaan sellasen vähän isomman mitä voisi jo kunnolla rutistella.
Tuollaisen söpön mustan citykanin mitä meidän lähiössä liikkuu 😍
Pienen, päivän ikäisen sianporsaan. Mikään ei ole niin nätti kuin sika pienenä!!
Mun "pikkunen" 30-kiloinen koiramummo on mulle maailman söpöin.
olemassa on alice shimada niminen piirroshahmo. häntä olisi kiva halata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden Päivi-nimisen kaunottaren. ❤
Me Päivi-nimiset ollaan jo yli viiskymppisiä, kaukana kaunottarista :)
Oletko milloin viimeksi käynyt optikolla?
Hän on erittäin kaunis ja söpö. Oikeasti. 😍❤
Ano Turtiainen söpö härkänen könsikäs. Rakastan
Bikundi -97
Kyllä sellainen miukuva ihan pikkuruinen kissanpentu on suloinen. Olen saanut pitää sellaista joskus lapsena.