Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset laittaa estoja, poistaa estoja, ja laittaa uudestaan estoja deittiappissa, vaikken ole enää missään yhteydessä heihin

Vierailija
07.07.2020 |

Väsynyttä huutista taas naisille. Juttelin deittisovelluksen kautta muutamille naisille talvella ja keväällä. Tapasin pari, ja juttelin useamman kanssa. Kaikki jutut päättyivät ennen kuin ehtivät alkaakaan, joko naisen ghostaukseen tai sitten vaan ihan perinteiseen nihkeilyyn.

Nyt jostain syystä kolme näistä naisista on vuorotellen estänyt minua, sitten ottanut estot pois, ja taas estänyt. Olen käynyt sovelluksessa ehkä parin viikon välein, väsyttää koko paska. Jollain kerralla neiti x on estänyt minut, sitten taas seuraavalla kerralla neiti y ja z ovat estäneet minut mutta neiti x on ottanut eston pois. Sitä seuraavalla kerralla taas neiti x on estänyt minut, mutta y ja z poistaneet eston.

En ole edes yrittänyt jutella näille naisille kevään jälkeen. Minulla on kahden heistä puhelinnumero, kai nyt yrittäisin whatsappin kautta jutella jos yrittäisin. Kolmannelle minulla ei ole numeroa, mutta enpä ole hänen kanssaan ikinä edes jutellut. Hän oli avannut keskustelun sovelluksessa sillä aikaa kun en hetkeen käynyt koko paikassa, mutta oli päättänyt estää minut, kun en ollut vastannut (miten olisin voinut kun en edes käynyt sovelluksessa siinä välillä). Myös tämä nainen on klikkaillut estoa myöhemmin edestakaisin, ilman että olisin edes yrittänyt hönelle jutella.

M/40

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee huomiota appissa ihan siinä missä livemaailmassakin.

Vierailija
2/6 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee huomiota appissa ihan siinä missä livemaailmassakin.

On kyllä aika järjetöntä eka torjua mies ja vieläpä tylysti, ja sitten vielä hakea huomiota jälkeenpäin.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset tästä. Naiset itse antaa pakit esim. Tinderissä, sitten matchaa siitä huolimatta, tai antaa pakit nettideiteillä ja sen jälkeen laittaa estoja ja ottaa estoja pois ja laittaa takaisin, vaikkei niille edes juttellisi.

Vierailija
4/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että ovat nimenomaan estäneet? Jos ovat välillä piilottaneet profiilinsa. Joissain sovelluksissa näyttää samalta kuin estäminen.

Vierailija
5/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla riittää mielenkiinto tsekata, onko joku estänyt sut vai ei?

Vierailija
6/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ovat nimenomaan estäneet? Jos ovat välillä piilottaneet profiilinsa. Joissain sovelluksissa näyttää samalta kuin estäminen.

Älä nyt anna sitä kaikkein todennäköisintä syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan