Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurella vaivalla väkerrän kiharoita tukkaan niin millä saan ne

Vierailija
03.05.2013 |

pysymään ? Lakka ei auta vaan latistaa ne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä laitat esim. muotoiluvaahtoa tai muuta pitoa niihin ennen kihartamista?

Ei pelkkä lakka tosiaan pidä. Ja toisiin hiuslaatuihin (paksuihin, luonnostaan piikkisuoriin) on vaikea saada kiharoita pysymään millään.

Vierailija
2/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin muotovaahto ja rullat hieman kosteisiin hiuksiin. sitten täysin kuivaksi ja sen jälkeen ne pitää tupeerata ja kiinnittää lakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä yrität niitä tehdä?

Onko sulla pitkät hiukset, silloin ei kyllä rullat auta :)

Vierailija
4/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiolle, kerroksittain leikattu ja sellasella kiharruspuikolla kuumennettavalla teen niitä. ap.

Vierailija
5/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...? laitatko muotoiluvaahtoa?

Onko rauta tarpeeksi kuuma ja annatko sen olla hiuksissa tarpeeksia kauan?

En ymmärrä miten lakka voisi latistaa kiharat. Suihkutatko sitä liian läheltä?

Vierailija
6/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä suihketta kuumuutta vastaan, riittävänä kuuma se puikko ja kun kiharat ovat jäähtyneet, niin sitten lakkaa, ja näin pysyy paksuissakin hiuksissa yhden päivän hyvin ja vielä toisena päivänä on laineilla.

Vierailija
7/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei nyt ole muotovaahtoa. mutta suihkutin muotoilunestettä. ap.

Vierailija
8/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just kihartumassa, ja tällä tavalla pysyy:

Kävin aamulla suihkussa, hoitoaine silikonitonta (Herbina). Föönasin hiukset lähes kuiviksi. Sitten kostutin kampausnesteellä niitä hitusen ja kiersin "patukoilla" tiukasti (8kpl tällä hetkellä päässä). Sitten föönasin vielä hetken aikaa. Nyt annan olla iltaan asti. Nämä kun aukaisee niin tukka on kyllä TOSI kiharalla ja pysyy (vaikka hiuslaatu on liukasta ja tukka kainaloihin saakka). Lakkaa suihkautan vain vähän.

Vierailija
9/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonoa lakkaa. Tarvit hienojakoisempaa. Lisäksi sitä kannattaa suihkutella nostellen niitä hiuksia koholle eikä ainoastaan siitä hiusten päältä päin.

Vierailija
10/10 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen näin ja pysyy tosi hyvin. Mulla on puolipitkät, paksut ja karheat hiukset.

Pesun jälkeen annan ensin kuivua hetken. sitten laitan muotovaahtoa ja kuivaan hiustenkuivaajalla, mutta hiukset jäävät vielä selvästi kosteiksi. Laitan ihan tavalliset tarrarullat ja huivin niiden suojaksi ja nukun niiden kanssa yön yli. Aamulla irroitus ja harjaan niitä hieman + lakkaa. Mulla lakka ei ainakaan latista. Näin hiukset on vielä illalla ihan juhlakunnossa. ja arkenakin menee vielä muutaman päivän. Mulla on lämporullatkin, mutta niillä ei pysy niin hyvin. Jos teen kihartimella niin niihin ei paljon uskalla koskea ja seuraavana päivänä jo huonot. Suihkutatko lakkaa tarpeeksi kaukaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi