Mitä tuumaat huushollista, jossa ei ole...
Kommentit (14)
Sellaisella ei ole kiire minnekään. Minusta on kiva katsoa välillä kelloa jotta edes tietää missä ajassa mennään.
Vierailija kirjoitti:
Itselle olisi vaikeaa ilman. Keittiössä pitää olla näkyvä kello, kun laittaa ruokaa.
Mulla onkin vanha herätyskello maustehyllyssä. Ei vie seinätilaa.
Mitä pitäisi? Ei itelläkään oo, mutta vain siksi etten ole löytänyt mieluisaa. Täytynee tehdä itse jossain välissä.
Tajusin nyt vasta, ettei meilläkään ole. Ei ole tarvinnut kun kellon näkee rannekellosta, kännykästä, telkkarista, uunista tai tietokoneesta.
Mulla ei ole seinäkelloa. Mitäköhän sitä nyt sitten itsestään tuumaisi? Että mä en niin välitä seinäkelloista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle olisi vaikeaa ilman. Keittiössä pitää olla näkyvä kello, kun laittaa ruokaa.
Seinätilaa? Mitä sinne seinälle pitää mahtua?
Meillä ei ole seinäkelloa, mutta on kello joka heijastaa ajan kattoon laserilla ja sitten on robotti joka tulee vaikka kertomaan ajan jos pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella ei ole kiire minnekään. Minusta on kiva katsoa välillä kelloa jotta edes tietää missä ajassa mennään.
Miten niin? Minulla on kello läppärissä, kahvinkeittimessä, puhelimessa, sitten herätyskello jota en tosin ikinä opi käyttämään (ei ole perinteinen, kaukana siitä.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole seinäkelloa, mutta on kello joka heijastaa ajan kattoon laserilla ja sitten on robotti joka tulee vaikka kertomaan ajan jos pyytää.
XDDDDD
Minähän siis hommaisin ihan mielelläni jonkun nätin seinäkellon, mutta en voi sietää pientäkään raksutusta tai tikitystä. Minulle tulee ihan hirveä ahdistus ja vtutus sellaisesta loputtomasta äänestä ja heittäisin sellaisen kellon pihalle ennemmin tai myöhemmin. Suositelkaa jotain äänetöntä seinäkelloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinätilaa? Mitä sinne seinälle pitää mahtua?
Kirjahyllyjä ja taidetta.
Minulla ei ole seinäkelloa. Joskus olen hakenut sitä kyllä katseellani seinältä jolla joskus vuosikymmeniä sitten sellainen oli, vaikka välillä olen asunutkin muualla...
Minulla on tabletti kyllä aina pöydällä, ruoanlaitossa käytän timeria.