Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien vaatteet somessa

Vierailija
07.07.2020 |

Joillakin vaihtuu paita joka postauksessa tai talvisin näkee seitsemän erilaista talvitakkia postausten välillä. Ja kun tietää ja näkee että rahaa ei välttämättä muuten kovin paljon ole niin onhan se aika erikoista. Paljon menee rahaa niihin vaatteisiin vaan sen takia että saa vaihtaa freesiä vaatetta joka ”jaksoon”.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paita voi maksaa 5e ja toppatakkejakin saa nykyään alle 20e. Eipä siihen nyt niin hirveästi rahaa mene, jos ostelee toppatakkeja useampaa.

Vierailija
2/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:,D

Ei per***le mitä ihmiset kyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on erikoisempaa se, että joku jaksaa seurata toisen vaatteiden vaihtumista somessa ja avautua siitä Vauviksella...

Vierailija
4/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mun mielestä on erikoisempaa se, että joku jaksaa seurata toisen vaatteiden vaihtumista somessa ja avautua siitä Vauviksella...

Kamnattaa syyttää liian lepsua sosiaalipolitiikkaa. Joutilailla on aikaa moiseen.

Vierailija
5/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirpparit on täynnä käytettyjä rättejä. Ostelin liikaa vaatteita opiskelijana. Olin tosin todella hintatarkka. Kirpparilla ostin lähinnä max 4€ maksavia tuotteita. Mutta se oli semmosta ajanvietettä.

Vierailija
6/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni bloggaajakin tilailee jatkuvasti vaatteita, kuvaa itsensä ne päällä ja palauttaa ne sitten. Näyttää sitten siltä kuin omistaisi valtavan määrän "asuja" (=yhteensopimattomia ryysyjä)

Vierailija
7/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kallista mutta aika turhaa...100×4e on jo iso raha...

Kun kuitenkin valitetaan ettei ruokaan ole rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän