Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet viestii deittisovelluksessa kalansaaliskuvilla?

Vierailija
07.07.2020 |

Itse tulkitsen ne niin, että 'kauniit kesäpäivät haluan viettää yksin tai kalakaverini kanssa kalastellen. Kuten myös lomillani lähden kavereitten kanssa Lappiin kalastelemaan'

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä harrastuskuvat on ihan ok ,moni nainen tykkää kans retkeilystä ja luonnosta.itse en ymmärrä päättömiä yläkroppa kuvia? haluan nähdä ensisijas ihmisen kasvot.

Vierailija
2/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaista:

1 "minulla on kalakaveri,en ole ihan syrjäytynyt"

2 "omat harrastukset on minulle tärkeitä ja aikaavieviä"

3 "vapaa-ajalla hengaan kalassa eli olen luotettava enkä notkut baarissa iskemässä naisia"

Hampurilaismalli sisäistetty

Lisäksi voi viitata siihen, että naisen olisi hyvä tykätä ulkoilmasta ja sietää kalastusta niin teillä on sen verran yhteistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti... tässä sinulle mies, jota et sulien vesien aikaan näe ja pilkkikaudenkin aikaan rajoitetusti 🙄

Vierailija
4/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ota kuvia itsestään joten kalakuva on yksi harvoista kuvista missä mies itse näkyy.

Vierailija
5/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuva mansikasta tai hirvestä?

Olen äskettäisn kirjautunut Tinderiin ja olen hämilläni näistä ei-itseä esittävistä kuvista. Jos ei ole muuta kuin joku maisema, kyseessä lienee varattu, mutta nää keillä on tärähtäneen kasvokuvan lisäksi kuva esim auringonlaskusta, niin ??

Vierailija
6/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
7/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssa voi lisäntyä, sinä tai lpsemme eivät tule näkemään nälkää.

Lisäisi vielä hirviraadon kuvia jossa on lihoja ja turkista tehtyjä vaatteita sekä luista+turkeista kyhätty mökki niin on minipuolista ravinta, suojaa ja vaatteita.

Tai ihan itserakennettu tukkimökki.

Vierailija
8/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahen kilon siika, tulukee kahtommaan!

Vierailija
9/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää silakan hajusta eli tykkää snorklata.

Vierailija
10/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etsii saman henkistä seuraa? Varmaan kalastamista harrastavia naisiakin on, tai ainakin retkeilystä kiinnostuneita?

Vierailija
11/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pystyvä mies kun sain kalan kiinni.

Vierailija
12/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen vähän jun tti.

Vierailija
13/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä etsii saman henkistä seuraa? Varmaan kalastamista harrastavia naisiakin on, tai ainakin retkeilystä kiinnostuneita?

Miehet yleensä harrastaa miesporukassa. Sinne harvoin naisia halutaan mukaan

Vierailija
14/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sentään perheelle sitten ruokaa.

Naisten dokauskuvat sitten varmaan tarkoittaa, että nainen on aina kännissä ja hylkää perheensä

Vierailija
15/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä harrastaa miesporukassa. Sinne harvoin naisia halutaan mukaan

Mä olen kalastanut useammankin miehen kanssa. Jos ei ole avuton ja on hiljaa, on aina ollut tervetullut. Ja tuo hiljaa oleminen ei siis ole mikään sovinismijuttu, se vaan kuuluu lajiin. Musta kalakuvat olisivat positiivinen juttu, tosin olen oman kalamieheni jo löytänyt.

Vierailija
16/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi löytyykö sieltä kalamiehiäkin? Kyllä täytyy tosissaan alkaa harkita rekisteröintiä.

Vierailija
17/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät halua nalkuttavan akan kanssa parisuhteeseen, vaan haluavat lähteä kalaan (ryyppäämään) silloin kun huvittaa.

T. Mies

Vierailija
18/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kalastaa. Laitoin tinderissä aikanaan kalastajille kuvia. Yksikään niistä miehistä ei vastannut mulle. Sen sijaan salilla viihtyvät matkailusta (=kaupunkilomat) tykkäävät miehet pyysivät treffeille. Sitten kun laitoin profiilikuvan itsestäni kalasaaliin kanssa, niin sain kolmen kimppa -ehdotuksia pariskunnilta. En tajua. Halusin kuvalla kertoa harrastuksestani sekä siitä, että en ole mikään sisäsiisti sisustaja/ostoshysteerikko. En ole enää tinderissä.

Vierailija
19/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kalastaa. Laitoin tinderissä aikanaan kalastajille kuvia. Yksikään niistä miehistä ei vastannut mulle. Sen sijaan salilla viihtyvät matkailusta (=kaupunkilomat) tykkäävät miehet pyysivät treffeille. Sitten kun laitoin profiilikuvan itsestäni kalasaaliin kanssa, niin sain kolmen kimppa -ehdotuksia pariskunnilta. En tajua. Halusin kuvalla kertoa harrastuksestani sekä siitä, että en ole mikään sisäsiisti sisustaja/ostoshysteerikko. En ole enää tinderissä.

Sunkin on ensin pitänyt tykätä niistä kimppatyypeistä, että oot voinut saada viestiä 🤔

Vierailija
20/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamiehet on kuumia💙 ja ne varmaan tietää sen.