Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunnon saanti hankalaa?

Vierailija
07.07.2020 |

Eli tilanne on se että asun vanhempani luona, olen työkyvytön ja minulla ei ole säästöjä. Onko mahdotonta löytää asunto? Ainakaan kaupungilta minulle ei ole koskaan tarjottu asuntoa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, ettei kaupunki oltarjonnut asuntoa? Oletko edes hakenut? Asuntotoimistoon kannattaa soitella ja käydä paikan päällä juttelemassa ja tehdä selväksi, että asunto tosiaan tarvitaan.

On olemassa myös tahoja, jotka tarjoavat tai järjestävät asumista erityisryhmille, joihin sinäkin kuulut.

Sinuna ottaisin yhteyttä esimerkiksi kunnan sosiaalitoimeen. Olet oikeutettu tukeen ja neuvontaan.

On ollut hakemus jo pitkään että olen sen jo uusinutkin. Olen soittanut ainakin 3 kertaa ja sanottiin että vapaita asuntoja ei nyt vain ole. Olen kyllä ollut yhteydessä sosiaalitoimeen, mutta ei ne voi auttaa muuta kuin kehottaa täyttämään asuntohakemuksia. Rahaa ei riitä säästää yksityisten vuokratakuisiin

t.AP

Kaupungeilla on nykyään tosi huonosti sellaisia köyhien ihmisten asuntoja tarjolla. Älytöntä.

Paljon paremmin löytyy asuntoja yksityisiltä, kunhan sulla on varaa. Tarvitset säästöön ainakin vuokratakuun + ekan vuokran. Eli 1000 - 2000 euroa kai suunnilleen. Jos sulta sen verran löytyy niin saat kyllä asunnon. Jos ei löydy sen vertaa rahaa niin olet pulassa.

Lukemattomat ihmiset ovat samassa tilanteessa kuin sinä, eikä tuohon varattomalle ihmiselle fiksua ratkaisua löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi