Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika haluaa 11v synttärilahjaksi Battlefield pelin

Vierailija
02.05.2013 |

ja monilla samanikäisllä kavereilla se jo kuulemma on. Sanokaa te, ostanko? Itse en tunne peliä ja on ilmeisesti K16.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä oon 11v ja pelaan bf3/4 ja gta 5 ja gangstar vegas

Vierailija
22/52 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, jos sen ikäraja on 16, se on 3 tai BC2. Kummatkaan ei ole mitään hirveää "tapan kaikki puukolla ja kaivan sisukset ulos" tyylistä, vaan ennemminkin kyseessä on toisen voittaminen. Pelataan Bäfä 3:sta pojan kanssa ja näin äiti-ihmisenä ensin vähän ihmettelin mutta esim co-op on hauskaa yhdessäoloa. Ja multiplayer on kiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää olko tyhmiä batle on ihan ok peli jos pelaat onlinessa ni ei siin oo mitää raakaa yksin peli on vähän eri asia mut kuka jaksaa pelaa yksin mul ki on kavereit jotka pelaa batlee ja nii pelaan mäkin batlessa on sika isot mapit jos mul olis poika ni kyllllllä antaisin pelata batlee

Vierailija
24/52 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa. Ei paha. K16 lässy

Vierailija
25/52 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:32"]

älkää olko tyhmiä batle on ihan ok peli jos pelaat onlinessa ni ei siin oo mitää raakaa yksin peli on vähän eri asia mut kuka jaksaa pelaa yksin mul ki on kavereit jotka pelaa batlee ja nii pelaan mäkin batlessa on sika isot mapit jos mul olis poika ni kyllllllä antaisin pelata batlee

[/quote]

Ketä idiootti kutsuu Battlefieldiä Batleks? 9v? 

Vierailija
26/52 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:47"]yli kymmenen vuotiaalle voi ostaa k16 pelejä koska aikuiset/vanhemmat antavat katsoa kuitenkin k16 ja k18 leffoja mutta ennen kuin sen kieltää tai hyväksyy kannattaa tietää miten poika/tyttö erottaa pelin ja oikean mailman. Lapsi kannattaa pitää pois räpistä/hip hopista koska ne antavat vaikutteita huonolla tavalla. batlefield ei ole edes pahimmasta päästä. mutta GTA t ON!!! mutta suurimman osan räskintä peleistä esim batlefield yksin peli osuus on se raaka ja raju joten jos pelissä on moninpeli/nettipelattavuus siinä osassa ei ole läheskään yhtää raakaa väki valtaa ja yleensä cal of duty jen ja batlefieldien haluavat lapset haluavat pelata peliä monin pelinä/netissä. Kavereiden kansa sitä eivätkä ole kiinnostuneita yksin peli osuudesta. 
[/quote]

Onko kaikki ihan hyvin vai kirjoitatko aina noin päin helvettiä?

Vierailija
27/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Antakaa lapsen nauttia täydellisestä peli kokemuksesta. Itse ensimmäistä kertaa pelasin sotapeliä 7 vuotiaan ja nyt olen 14 v ja käyn jo metsästämässä eikä kyllä kertaakaan ole käynyt mielessä ketään vahingoittaa, eikä todellakaan apua. :D

Vierailija
28/52 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kymmenen vuotiaalle voi ostaa k16 pelejä koska aikuiset/vanhemmat antavat katsoa kuitenkin k16 ja k18 leffoja mutta ennen kuin sen kieltää tai hyväksyy kannattaa tietää miten poika/tyttö erottaa pelin ja oikean mailman. Lapsi kannattaa pitää pois räpistä/hip hopista koska ne antavat vaikutteita huonolla tavalla. batlefield ei ole edes pahimmasta päästä. mutta GTA t ON!!! mutta suurimman osan räskintä peleistä esim batlefield yksin peli osuus on se raaka ja raju joten jos pelissä on moninpeli/nettipelattavuus siinä osassa ei ole läheskään yhtää raakaa väki valtaa ja yleensä cal of duty jen ja batlefieldien haluavat lapset haluavat pelata peliä monin pelinä/netissä. Kavereiden kansa sitä eivätkä ole kiinnostuneita yksin peli osuudesta. 

Vierailija
29/52 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihmeessä ostin omalle pojalle ei  ole raaka.

Vierailija
30/52 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta, suosittelen noudattamaan ikäräjoituksia. Ei niitä kiusallaan laiteta, eikä se raakuus yksin sitä määritä miksi tietty ikäraja on laitettu. Syitä ön monia muitakin, jotka vaikuttavat haitallisesti lapseen

Vierailija
31/52 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-16 on ehdoton. 

Vierailija
32/52 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sotapeli. Siinä tapetaan vastapuolen porukkaa. Ei sillä tappamisella mässätä, mutta kuten sodassa soditaan.

Itse pelaan "bäfää" ja miehenikin. Olen pistänyt merkille, että kuinka paljon sitä pelaa nuoret. Etenkin perjantai ja lauantai-iltaisin kanavat täyttyy 8v -> porukasta, suomalaisista pojista. Menee mille vaan servulle pelaamaan, niin nuorta porukkaa löytyy ympärimaailmaa. Hurjasti on myös aikuisiakin!

Ettei ne kaverit vaan sano, vaan kyllä pitää paikkansa. Me ei olla meidän 13 vuotiaan annettu pelata, vielä. Hänen lähikavereistaan pelaa viisi Battlefield 4sta, ovat siis mun ja mieheni ps-kavereina ja sieltähän nää näkee + ne muut pojat pitkin suomea.

Pojan 13v bestiskin sai kolme K-18 peliä (GTA oli yksi) joululahjaksi vanhemmiltaan. (Vanhemmat muuten: psykologi ja kielten opettaja) Poikamme on siis testannut noita kavereillaan, on avoimesti kertonut. Että onko se eriasia, jos me annamme hänen valvotusti kotona pelata kerran pari viikossa.. tai sitten hän pelaa kavereillaan tuntitolkulla. Esim yökyläillessä.. Vankassa pohdinnassa.

Itse pelaan lähinnä aikuisten porukassa, johon on ikäraja 18 ja miehen jengiin pitää olla vähintään 25vuotias. Omia jengiläisiä ei välttämättä ole juuri silloin pelaamassa, kun on oma mahdollisuus (ellei treffejä ole tehty), joten sitten sitä välillä pelataan sekalaisessa porukassa.

Mistäkö tiedän iät, koska heidän kanssaan tulee juteltua pelaamisen lomassa muutamia ohi pelin juttuja. Tai sitten pojat juttelevat keskenään ja kuuleehan ne äänestäkin. Fiksuja poikia ovat,  osaavat käyttäytyä ja pelaavat hyvän pelitavan mukaisesti. Osa on pirun taitaviakin. Enemmän häiriöksi ovat ne känniset 17-20 vuotiaat puutteessa elävät poikaset, tai pillua ja kyrpää huutelevat tuon tuosta. Nopeesti huonosti käyttäytyvät saavat potkut serveriltä ja bannia.

Vierailija
33/52 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 12-vuotias ja pelaa codia, bäfää ja gta:aata eikä niist mitään oo tullu

Vierailija
34/52 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime vuonna miehelle synttärilahjaksi juurikin Battlefield pelin ja muistaakseni siihen vielä seuraksi singstarin. Riippuu vähän kyllä ihan 11 vuotiaasta, että voiko antaa pelaa vanhemman seurassa. Vähän niinkuin elokuvissakin, ikäräjästä voi miinusta pari vuotta, kun on vanhempi mukana.

Itse katsoin luvatta ekan kauhuleffan 7 vuotta vanhana, kun vanhemmat olivat töissä ja olin yksin kotona. Eipä minustakaan kummallisempaa tullut, ihan normaali.

Vierailija
35/52 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kyllä se bäfä on pienempi paha kuin dead spacet ja residentti evilit

Itse antaisin kyllä pelata 11vuotiaan batlefieldejä ja codeja sillä eihän niissä ole paljoakaan raakuutta verrattuna

noihin kahteen mainitsemaani peliin, jotka eivät todellakaan sovi  lapsille.

Lisäksi että lapsesi puhuu aivan totta, kyllä sen ikäiset pelailee noitaräiskintä  pelejä.

tässä on pätkä Dead spacesta 

ja tässä Batlefieldistä 

Kummatkin ovat 18pelejä kuten huomaatte Batlefieldissä ei ole kauheasti gore kohtauksia.

Vierailija
36/52 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kyllä se bäfä on pienempi paha kuin dead spacet ja residentti evilit

Itse antaisin kyllä pelata 11vuotiaan batlefieldejä ja codeja sillä eihän niissä ole paljoakaan raakuutta verrattuna

noihin kahteen mainitsemaani peliin, jotka eivät todellakaan sovi  lapsille.

Lisäksi että lapsesi puhuu aivan totta, kyllä sen ikäiset pelailee noitaräiskintä  pelejä.

tässä on pätkä Dead spacesta 

ja tässä Batlefieldistä 

Kummatkin ovat 18pelejä kuten huomaatte Batlefieldissä ei ole kauheasti gore kohtauksia.

Vierailija
37/52 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala olla kavereita kun ei voi tehä mitään yhdessä kun muut vaa viettää elämänsä parasta aikaa battlefieldiä pelatessa.

Vierailija
38/52 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla poika 12v ja on pelannut. Alkoi tosin siita kun serkkunsa jotka ovat jo 18v ja 20v pelasivat. Tyypillinen raiskimispeli. 

Vierailija
39/52 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan osta, jos on k16. Mulla on 12 v. poika, joka täyttää kesällä 13 enkä mäkään ostaisi.

Vierailija
40/52 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole kyllä 11-vuotiaan peli. Tokihan noi tenavat aina väittää, että kaikilla kavereilla on, mutta mitä sitten. Et sä sille tupakkaakaan antaisi vaikka se väittäisi kaikkien kavereiden polttaneen viisivuotiaasta. Noissa peleissä on ihan aiheesta ikärajat. Toi peli sisältää rankkaa väkivaltaa. Käy kurkkaamassa video: http://www.battlefield.com/battlefield-4/featured-video

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi